20 лютого, 2017 / ТИЖДЕНЬ 08
МЕТОДОЛОГІЯ топ 20
Как создать реальную ценность для клиента
Алена Мальцева, Strategic Business Review (сентябрь, 2016)
Как создать реальную ценность для клиентаПо статистике, первые три компании, которые внедрили инновационную клиентскую ценность, забирают 80% рынка. Остальным компаниям достается только 20%. Чтобы создать реальную ценность, необходимо знать, какие задачи клиент намерен решить и какие результаты надеется при этом получить. Важно, чтобы это был продукт, который решает проблему клиента наилучшим образом...
Монополія, що розвиває: як Amazon спонукає ринок логістики до оновленняМонополія, що розвиває: як Amazon спонукає ринок логістики до оновлення
14.02.2017 | Кім Басін (Kim Bhasin), Патрік Кларк (Patrick Clark), Bloomberg
Проблемы создания инновационных бизнес-моделейПроблемы создания инновационных бизнес-моделей
10.02.2017 | Оливер Гассман, Каролин Франкенбергер, Микаэла Шик, фрагмент книги "Бизнес-модели. 55 лучших шаблонов"
Амеба-менеджмент: уроки японской компании KyoceraАмеба-менеджмент: уроки японской компании Kyocera
07.02.2017 | Ральф Адлер (Ralph W. Adler), Тосиро Хиромото (Toshiro Hiromoto)
Наплыв технологийНаплыв технологий
03.02.2017 | Дов Сайдман, глава из книги "How. Отношение определяет результат"
Модель преобразования живой организации 4RМодель преобразования живой организации 4R
31.01.2017 | В.И. Демьяненко, консультант по управлению изменениями
Чудеса Св. АгнессыЧудеса Св. Агнессы
27.01.2017 | Питер Линч (Peter Lynch), глава из книги "Beating the Street"
Бизнес-анализ в маркетинге: что это и зачем он нуженБизнес-анализ в маркетинге: что это и зачем он нужен
24.01.2017 | Олег Кабанов
АКТУАЛЬНО топ 20
20.02.2017
ТЕНДЕНЦІЇ
Як зміняться комунікації: 17 ключових трендів
КОМЕНТАРІ
Неожиданные сложности, возникающие у менеджеров с лучшими работниками
17.02.2017
ТЕНДЕНЦІЇ
Сталий розвиток: чому компанії не досягають бажаних результатів
РЕЦЕНЗІЇ
О скрытой роли шанса в бизнесе и в жизни
16.02.2017
ІНТЕРВ'Ю
Создание ценности с помощью талантов персонала
КОМЕНТАРІ
Бонуси чи партнерство: довгострокова мотивація управлінців
15.02.2017
КОМЕНТАРІ
Лідерство майбутнього: від розуму до серця
БІЗНЕС-ОСВІТА
Обучение действием: как учиться на результат?
бізнес-події
21 лютого 2017
Київ, Український дім
Хрест лідера (Радислав Гандапас)
21 лютого 2017
Київ, HUB 4.0
Лідерство 2.0. Виклики сучасності і перспективи — 2020 (практикум Руслана Лемещука)
21-23 лютого 2017
Київ
Стратегічний менеджмент (Олександр Фрідман)
22 лютого 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
Цитата тижня всі цитати
“Всі ми генії. Але якщо ви будете оцінювати рибу за її здатністю лазити по деревах, вона проживе все життя, вважаючи себе дурепою” / Альберт Ейнштейн
Бізнес-цитатник / Блог архів
Бизнес на мусоре Бизнес на мусоре
Притча: Приховані глибини Притча: Приховані глибини
Самые важные потребительские «тенденции» нашего времени Самые важные потребительские «тенденции» нашего времени
Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет
Психокибернетика, или Как повысить ценность своего времени Психокибернетика, или Как повысить ценность своего времени
Притча: П'ять дзвонів, або Корисна помилка Притча: П'ять дзвонів, або Корисна помилка
Книга тижня всі книги
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности (Хендри Вейсингер, Дж. П. Полив-Фрай) "Під тиском" — це самовчитель для успішної роботи в умовах психологічного напруження, заснований на сучасній науці і перевірений у роботі авторів з кращими спортсменами і топ-менеджерами. Автори цієї книги протягом 10 років досліджували тисячі людей, щоб зрозуміти природу і види психологічної напруги і виробити методики боротьби з ним.

Із книги ви дізнаєтеся: в чому різниця між психологічною напругою і стресом і як ці відмінності відбиваються на нас; чому ми так гостро відчуваємо напругу; як ми мимоволі створюємо у себе й оточуючих напругу; як психологічна напруга впливає на розумовий процес; як боротися з напругою; як розвинути впевненість у собі, оптимізм, наполегливість і ентузіазм — якості, які допоможуть вам видавати максимальний результат у довгостроковій перспективі, незважаючи на високу напругу.

докладніше 
нові бізнес-книги
Психология влияния. Как научиться убеждать и добиваться успеха Роберт Чалдини
Психология влияния. Как научиться убеждать и добиваться успеха
Генри Форд. Моя жизнь, мои достижения Генри Форд
Генри Форд. Моя жизнь, мои достижения
Гибкие продажи. Как продавать в эпоху перемен Джил Конрат
Гибкие продажи. Как продавать в эпоху перемен
Делай меньше. Как избавиться от желания все успеть Фергус О'Коннел
Делай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Мистецтво укладати угоди Дональд Трамп, Тоні Шварц
Мистецтво укладати угоди
Конверсия. Как превратить лиды в продажи Крис Смит
Конверсия. Как превратить лиды в продажи
Привычка достигать. Как применять дизайн-мышление для достижения целей Бернард Рот
Привычка достигать. Как применять дизайн-мышление для достижения целей
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений Ицхак Адизес
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Сила інтровертів. Тихі люди у світі, що не може мовчати Сьюзан Кейн
Сила інтровертів. Тихі люди у світі, що не може мовчати
HR-брендинг в Україні. Теорія і практика Татьяна Рябоконь, Ольга Кухарук, Лора Гасай, Лариса Онипко, Марианна Ярош
HR-брендинг в Україні. Теорія і практика
бізнес-відео всі відео
Історія бізнесу - Brunswick Corporation
Історія бізнесу - Brunswick Corporation
Використання управління талантами для створення цінності
Використання управління талантами для створення цінності
adidas Originals: Як важливо бути оригінальним
adidas Originals: Як важливо бути оригінальним
Саймон Сінек: Насправді, клієнт не завжди правий
Саймон Сінек: Насправді, клієнт не завжди правий
Історія бізнесу - Whirlpool
Історія бізнесу - Whirlpool
Хто Ви у компанії: Дарувальник чи Користувач?
Хто Ви у компанії: Дарувальник чи Користувач?
Статті партнерів всі статті
Строительство деревянных домов: преимущества
Виды кредитования
Как заработать на Форексе
Особенности онлайн кредита
Автоматизация кальянной
Как вывести электронную валюту на карту
Рассмотрение преимуществ бухгалтерского аутсорсинга от компании Гео-Сервис
Почему для кроссфита стоит выбрать бамперные диски
Манипуляторы - что это за техника?
Рейтинги архів
Financial Times: Глобальний рейтинг МВА 2017
The Boston Consulting Group: Найбільш інноваційні компанії світу 2016
BrandZ: Найдорожчі рітейл-бренди у світі 2016
Great Place to Work: Найбільш привабливі роботодавці 2016
Forbes: Найдорожчі бренди світу 2016
Reputation Institute: Компанії з найкращею репутацією у світі 2016
Brand Finance: Найдорожчі і найвпливовіші бренди світу
Посилання тижня архів
strategy+business: Reframing Failure
HBS Working Knowledge: Diversity in Innovation
CIO Insight: Firms Must View Digital as a Never-Ending Effort
A.T. Kearney: Modernizing IT Infrastructure for the Digital Age
McKinsey Global Institute: Harnessing automation for a future that works
Союз образовательных сайтов    Каталог україномовних сайтів    KlubOK.net: ISO 9001. Менеджмент качества. Управленческий консалтинг.    bigmir)net TOP 100   

статей: 1491; актуальних матеріалів: 5343; книг: 1891; е-книг: 442; кейсів: 149

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC