Критичне мислення в новій реальності

Критичне мислення — тип мислення, для якого характерні такі якості, як усвідомленість, самостійність, рефлексивність, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість та самоорганізованість, пише на Executives Віктор Дерев’янко, старший консультант Академії бізнесу EY. Критичне мислення передбачає такі вміння: Працювати з інформацією: аналізувати, розкладаючи на деталі, синтезувати дані, складаючи повну картину, оцінювати достовірність, а також коректно її інтерпретувати, робити обґрунтовані висновки; … Продовжувати читання Критичне мислення в новій реальності

Читати далі →

Индюки в западне

Однажды весенним субботним утром, попивая кофе у окна, я заметила на дворе индюка с индейкой. Они бродили между деревьев, высаженных вдоль забора…

Читать далее →

Притча: Склянка з водою

Професор почав заняття і підняв склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб це було видно всім студентам, а потім запитав:

— Як ви думаєте, скільки важить ця склянка?..

Читати далі →

Операционные, личные и стратегические сети

Конечно, у вас уже есть определенная сеть связей. Вопрос в том, какая она. Существует, по крайней мере, три вида сетей — операционная, личная и стратегическая, каждая из которых может обеспечить содействие вашему переходу к более значительной лидерской роли…

Читать далее →

Модель переконання Рейнолдс

Модель переконання Рейнолдс допоможе проявити інтуїцію і дар переконання (який у тій чи іншій мірі є у кожного) для того, щоб вибрати найкращу методику для конкретного випадку. Ця модель була розроблена Андреа Рейнолдс (Andrea Reynolds) у 2003 році…

Читати далі →

10 главных заблуждений о креативности

Я никого не виню за ложные представления о креативности. Большинство ошибочных мнений — это пережитки прошлого, формировавшиеся веками и даже тысячелетиями. Создается впечатление, что человечество вообще никогда не разбиралось в этой теме.

Вот мой список из десяти главных заблуждений…

Читать далее →

Як запустити інноваційне мислення, або Алгоритми перегляду бізнес-моделей

Ми перебуваємо в умовах, коли чинні бізнес-моделі не в змозі забезпечити колишні результати. Необхідно «ввімкнути» інноваційне мислення та переглянути бізнес-моделі з урахуванням нового середовища і нових потреб клієнтів. Як це зробити?..

Читати далі →

Почему многие люди не развиваются как лидеры

Все больше и больше людей признают ценность лидерства, однако количество желающих поработать над развитием своих лидерских качеств растет довольно медленно. Почему? Несмотря на изобилие книг о лидерстве и всевозможных учебных курсов, многие люди думают, что это поприще не для них…

Читать далее →

Модель CODM для пошуку консенсусу

Якщо ви працюєте в команді і часто приймаєте рішення, то знаєте, наскільки важливо знайти консенсус і виробити єдину стратегію дій. Деякі колеги можуть не погоджуватися з вашою думкою і тоді свідомо чи несвідомо будуть протидіяти цим планам. Як же знайти порозуміння з усією командою, з огляду на те, що кожна людина має свою власну думку, образ мислення і манеру поведінки?..

Читати далі →

Бизнес-импровизация и философия «да, и…»

Если человек знает о техниках импровизации хоть что-нибудь, это, скорее всего, два слова: «Да, и…» Данная фраза характеризует краеугольный камень философии театральной импровизации во всем мире. Независимо от того, в какой стране, на каком континенте и в каких форматах (коротких игр, длинных сценических игр или учебных упражнений) происходит обучение импровизации, люди используют концепцию «да, и…»

Читать далее →