Десять інгредієнтів менеджменту змін

Десять інгредієнтів менеджменту змінУправління змінами – одне з вічних питань. Ця тема часто піднімається, але рідко належним чином розробляється. Ян Гурвеннец (Yann Gourvennec), директор Visionary Marketing, який має 20-річний досвід у маркетингу, інноваціях і розвитку бізнесу, склав список із десяти інгредієнтів, найбільш, на його погляд, важливих і термінових, якщо ви хочете впровадити нове в компанії. Список заснований на його власному досвіді управління змінами в компаніях у різних куточках світу.

Молитва про душевний спокій: завжди знати, що можеш змінити, а що ні, із переконанням, що здатний відрізнити перше від другого.

Думайте про велике, починайте з малого: зрозуміло, що зміни впроваджують тому, що розуміють, навіщо це треба. Але постарайтеся бути раціональним і починайте з малого, крок за кроком рухаючись до великих змін.

Виберіть шлях найменшого опору: уникайте людей, які за всяку ціну противляться змінам, і намагайтеся не витрачати час на їхнє переконання.

Навпаки, сфокусуйтеся на людях, прихильних до ваших ініціатив (такі люди називаються «агентами змін»).

Попросіть начальника показати приклад: коли потрібно змінити порядок речей, керівництво повинне показати напрямок і довести, що воно може не лише призивати й наказувати, але й саме щось робити. Не думайте, ніби тільки тому, що начальник розіслав всім повідомлення, зміни почалися самі собою. Вони не почнуться.

Просіть дати вам повноваження тільки тоді, коли вже видні якісь результати. Або, якщо повноваження у вас уже є, не демонструйте їх, поки чого-небудь не доможетеся. Це покаже людям, що вам не наплювати на їхню думку.

Поважайте людей: людський фактор – один їх найважливіших в управлінні змінами. Не недооцінюйте співробітників і постарайтеся їх по-людськи переконувати.

Прагніть до кращого, готуйтеся до гіршого: як й у будь-якому проектному менеджменті, тут працюють закони Мерфі. Готуватися до гіршого, щоб уникнути його.

Дійте швидко: найкращий період для завершення впровадження нового – від трьох до шести місяців. Якщо за цей час нічого не змінилося, то є велика ймовірність, що й не зміниться.

У період труднощів не зупиняйтеся й, у той же час, не прискорюйте процес змін. Часи хаосу більшістю людей сприймаються як небезпечний період, але для багатьох менеджерів з управління змінами – це час, коли все можна. Зміни найчастіше втілюються й приймаються саме в тяжкі часи.

Застосування цих простих правил не гарантує успіх, але їхнє ігнорування напевно буде означати провал.

За матеріалами журналу “Компаньон”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →