Вірусний маркетинг «по Матешицу»

Вірусний маркетинг «по Матешицу»Дитріх Матешиц (Dietrich Mateschitz), засновник Red Bull, в один момент зважився кинути виклик самому собі, оточенню й звичному способу життя. Він не побоявся залишити престижну роботу, вклав всі гроші в створення нового продукту й з головою занурився в світ вільного підприємницького плавання.

Вірусний маркетинг “по Матешицу” проходить під девізом: “Ми не постачаємо продукт до споживачів – ми постачаємо споживачів до продукту”.

1. Чітке позначення своєї цільової аудиторії. Red Bull зробив акцент на молоді й студентах.

2. Розмаїтість каналів комунікації. Red Bull придумував нові форми й формати спілкування із клієнтами. Завдяки оригінальним ідеям бренд ставав популярним, таким, що запам’ятовується, а маркетингова стратегія, постійно поліпшуючись й удосконалюючись, згодом стала універсальною.

3. Універсальний маркетинг. Методи, що використовувалися в одній країні, з успіхом застосовувалися в іншій. Наприклад, в Англії маркетинговий департамент придумав робити семплінг продукту в гуртожитках, нічних клубах, студентських вечірках, а також під час сесії – саме тоді, коли потрібна додаткова енергія. Пригощали продуктом симпатичні спортивні дівчини на автомобілях Mini, на даху яких були поміщені муляжі банок Red Bull. Саме функціональність Red Bull стала підмогою в подальшій стратегії маркетингу. Потім це успішно повторилося в Німеччині (“Жуки”), а потім в Америці (Suzuki).

4. Стиль життя. Матешиц зрозумів, що просто продавати напій недостатньо, необхідно зробити із цього певну філософію, органічно ввести енергетик у життя споживачів, зробити його необхідним атрибутом. Іншими словами, створити стиль життя, власну культуру. Тоді “напій буде жити вічно”.

5. Культ. Дуже важливо було надати бренду відтінок культовості. У такий спосіб розширюється коло споживачів, зростають увага й інтерес до напою, пропагується певний стиль життя. Red Bull став організатором нестандартних змагань для спортсменів-екстремалів. Деякі подібні заходи виросли у світові чемпіонати. Red Bull ніколи не спонсував “чужі” змагання, завжди створюючи щось нове, своє, повною мірою передаючи зміст доленосного слогана “Red Bull окриляє!”. Цієї стратегії бренд дотримується й зараз. (До речі, нещодавно у Києві відбулася цікава подія “1-ий Red Bull Flugtag”). Сайт Red Bull теж виконаний у досить оригінальній манері. Він не схожий на традиційний сайт якогось напою. Це, скоріше, молодіжне співтовариство, де цінується ініціативність, креативність й, звичайно ж, нескінченна енергійність.

За матеріалами статті “Red Bull как стиль жизни”

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Lily

    Red Bull супер мега бренд, людині, що його створила варто поставити пам’ятник в сфері маркетингу.