Приватбанк знайшов «хитрий» спосіб отримати номер вашого телефону

хитрий спосіб отримати номер вашого телефонуДумаю, немає необхідності пояснювати, чому база телефонних номерів клієнтів (або потенційних клієнтів) – це неабияка цінність для будь-якої компанії. Втім, більшість із них так і не вигадали нічого оригінальнішого, ніж заповнення клієнтами анкет, у яких за бажанням можна вказати номер телефону. Але не Приватбанк…

Вчора, маючи необхідність надіслати грошовий переказ співробітнику в інше місто, я скористався послугами Приватбанку. Втім, під час оплати переказу, касир повідомила мені, що у компанії з недавнього часу діє система “без монет”. Іншими словами, копійки тут не в обізі. А якщо відповідно до чеку Приватбанк зобов’язаний видати вам дрібну решту – то вона надсилається грошовим переказом як поповнення вашого мобільного рахунку. Тобто все, що від вас вимагається – продиктувати номер свого мобільного телефону. І дійсно, через 5 хвилин на мій мобільний надійшло повідомлення, що рахунок поповнено на 25 копійок.

Відверто кажучи, я навіть не відразу здогадався, яким чином така система може бути вигідна Приватбанкові, окрім, власне, зайвої мороки з копійками? Але коли ще через 10 хвилин на мій телефон надійшло повідомлення про те, що грошовий переказ успішно отримано людиною, якій я його надсилав – все стало на свої місця. І тепер я підозрюю, що перший знатиму про будь-які нові “супервигідні” умови депозитів та кредитів у Приватбанку. Добре, якщо помиляюся. Втім, це не зменшує честі тим, хто вигадав таку систему – працює безвідмовно!

MUST READ:  Вчимося бути цікавим клієнтом

Лише одне питання залишилося відкритим: Що робити з рештою тим людям, у яких немає мобільних? Я розумію, що сьогодні це радше виняток, ніж правило, але все ж!