6 порад, як перестати мріяти і почати діяти

6 порад як перестати мріяти і почати діяти Успішний стартап – це завжди перетворення ідей в реальність. “Складається враження, що саме дії, а не ідеї – є найскладнішою частиною створення стартапів, тому що підприємці постійно приходять до мене з ідеями, а з діями просять допомогти, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling) на сторінках журналу Business Insider. – Тоді як насправді повинно було б бути інакше. Адже вважається, що вся “магія” полягає в ідеях, а дії – вони однакові в будь-якому бізнесі”.

Чого ж не вистачає підприємцям, які мають чудові ідеї, але ніяк не можуть перетворити їх у дії? Мартін Цвіллінг говорить про 6 важливих стратегій на шляху втілення ідей у реальність:

1. Формуйте чітку візію. Чітка і переконлива візія повинна бути не лише у вашій голові, але й у головах кожного учасника вашої команди. Вона повинна бути задокументована і відкомунікована таким чином, щоб кожна людина у компанії, а також ваші замовники та інвестори знали про неї.

2. Будуйте команду з найкращих. Найкращі люди – це дуже талановиті і мотивовані особистості, які також є чудовими командними гравцями. Ваше завдання – створити середовище, здатне привабити подібних людей. Адже майбутнє вашого стартапу напряму пов’язане з тим, чи захочуть генії працювати у вас.

MUST READ:  Персональний брендінг - вроджена риса молодшого покоління

3. Підтримуйте здорову комунікацію. Відкрите, чесне та сміливе спілкування всередині та поза організацією дуже важливе!

4. Культивуйте відчуття терміновості. Завдання потрібно виконувати не до дедлайну, а відразу, як у вас з’явиться хвилинка, щоб їх виконати. Швидка і здатна до адаптації організація досягає миттєвого виконання важливих речей. Терміновість викликає алергію у бюрократичних систем. Тому ви повинні всіма способами спонукати і винагороджувати за швидкодію.

5. Забезпечте дисципліноване виконання обов’язків. Ваше завдання – сформувати культуру, орієнтовану на виконання, яка вимагає якості в кожній дії, винагороджує постійність в інноваціях і ніколи не йде на компроміс з посередністю.

6. Демонструйте зацікавленість справами замовника. Передбачте механізм отримання відгуків, щоб знати, чи дійсно ви пропонуєте те, що цінується клієнтами. Ваше ставлення і здатність слухати є ключовими факторами.

Всі ці принципи взаємопов’язані і синергії можна досягнути лише дотримуючись кожного з них. Лише три ключові слова ведуть до досконалості в бізнесі – фокус, дисципліна та дія. Якщо хоча б один фактор у вас відсутній – на виході ви отримаєте посередність. А як тільки ви почнете сприймати посередність за норму – ви станете для неї магнітом і ніколи більше не позбудетесь її.