Вірусний маркетинг: контрольні постріли

Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.

Перелік питань, що полегшує життя маркетологам, наступний:

Чи є у вас правильний товар?
– Чи пропоную я якісний товар або послугу?
– Чи полегшує мій товар життя тих людей, які користуються ним?
– Чи перебуває мій товар на очах – і що ще я можу для цього зробити?
– Чи пропоную я щось нове?
– Чи готовий мій товар?
– Чи дію я чесно і прямо?
– Чи дивлюся я на те, що відбувається із точки зору мереж?

Чи слухаєте ви своїх клієнтів?
– Знайте, що говорять покупці.
– Використовуйте всі можливі способи, щоб почути чутки.
– Відслідковуйте, про що говорять у вашій галузі.
– Чуйно реагуйте на відгуки та отриману інформацію.

MUST READ:  Народження імені: Duralex

Чи розглянули ви всі можливі методи створення чуток?
– Чи можете ви обмежити доступ до вашого товару?
– Чи можете ви скористатися попереднім показом?
– Що ви можете зробити такого, що здивує людей?
– Чи можете ви показати клієнтам, як виробляється ваш товар, хто його робить?
– Чи є у вашій історії герої?
– Чи можете ви організувати демонстраційний захід?
– Чи перебуває ваш товар на очах?
– Чи розмовляють ваші покупці один з одним?
– Чи є щось у вашій послузі, що буде підвищувати її цінність, якщо нею скористається більша кількість людей?
– Чи можна вручити ваш товар як подарунок?
– Чи готові ви заохочувати тих, хто дає рекомендації вашому товару?
– Чи породжує чутки ваша реклама?
– Чи допомагає реклама людям чітко формулювати унікальні особливості вашої продукції?
– Чи залишає ваша реклама простір для народження чуток?

MUST READ:  Новозеландська авіакомпанія шукає лисих!

Чи сприяють поширенню чуток ті, хто перепродує ваші товари?
– Чи ідентифікували ви найперспективніші з погляду чуток канали?
– Чи встановили ви безпосередні контакти з тими людьми, хто займаються обслуговуванням покупців?
– Чи можуть продавці чітко сформулювати, що нового й особливого є у вашому товарі?
– Чи поширюють чутки ті, хто займається продажем вашого товару?

Як зберегти життєздатність чуток?
– Наскільки активно ви шукаєте нових покупців, які ще незнайомі з вашим товаром?
– Чи створюєте ви постійний потік новин, про які могли б говорити люди?
– Чи підтримуєте захопленість покупців?

Більш детально зі статтею можна ознайомитися тут.