Яка користь від блогінгу для компаній?

Яка користь від блогінгу для компаній? Багато хто веде блоги у наші дні, включаючи багатьох генеральних директорів. Деякі компанії навіть вимагають, щоб їхні управлінці створювали блоги (внутрішні або зовнішні). Яка причина такої популярності? Вочевидь – краща комунікація. Але не тільки і не завжди, пише Боб Селден (Bob Selden), представник Australian National Learning Institute на сторінках журналу Management Issues.

Венчурний капіталіст та автор Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) колись говорив, що блог це “щоденник, який ведуть люди, яким нічого сказати, для людей, яким нічого робити…” На жаль, для багатьох корпоративних блогів ці слова виявляються правдивими. Контент, який вони створюють, часто виявляється тривіальним і виглядає просто як трата часу.

Та чи можуть внутрішні блоги бути успішними? Деякі компанії, такі як IBM, Sun Microsystems та Intel діляться інформацією про свої внутрішні проекти, які виявилися настільки результативними, що сьогодні публікуються в тому числі й для зовнішньої аудиторії. Така прозорість в діяльності компанії позитивно впливає на її ідмідж та сприйняття бренду серед клієнтів.

Яким же чином зробити корпоративний блог ефективним? І особливо, чи можливо створити внутрішній блог, який виконає свою основну функцію – матиме позитивний вплив на ключову аудиторію, тобто співробітників компанії?

Передусім варто пам’ятати, що блоги – це один із найбільш неформальних способів комунікації. Вони здатні ефективно стимулювати дискусії серед працівників, сприяти укріпленню мотивації, залучати співробітників до розмови, розвивати корпоративну базу знань та відчуття спільноти. Але для цього спілкування у блогах повинно дійсно бути неформальним! Публікація щотижневих прес-релізів та офіційних аналітичних звітів – це не той формат, який варто обирати для блога.

Можливо, найважливіший аспект, про який слід пам’ятати – це те, що у блога повинен бути свій автор, якого поважають і якому довіряють співробітники. Цей автор повинен публікувати контент, який має реальну цінність для ключової аудиторії.

Один із найвідоміших блогерів у світі Сет Годін (Seth Godin) переконаний, що блог здатен успішно виконувати покладені на нього функції тільки у випадку чесності, відкритості, регулярності оновлень, цікавості та контроверсійності (саме так, у блозі повинно бути місце для дискусії).

Але головне, щоб люди дійсно хотіли читати і спілкуватися в рамках вашого блога. Звісно, можна зробити обов’язкове відвідування корпоративного блога частиною організаційної політики. Але результату можливо досягнути лише за умови, що люди самі хотітимуть читати ваш блог і їм дійсно буде що взяти для себе та дати іншим відвідувачам.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • gkanishchenko

    Практически со всем согласен. Блоги руководителей на внутренних корпоративніх сайтах – действительно нужная вещь, особенно если учесть, что основное содержание устного общения в компаниях посвящено решению рутинных операционных вопросов. Но не таким вещам, как позиционирование, стратегия, виденье, цели. Блоги могут компенсировать эти пробелы внутренних коммуникаций