Еволюція підходів до управління змінами на прикладі рекламних роликів GoodYear

Еволюція підходів до управління змінами Експерт з питань управління, професор Джованні Шума (Giovanni Schiuma), чию лекцію про важливість культури та емоційного фактору в компанії опубліковано на нашому відеоблозі, умовно розподіляє підхід до управління змінами на три етапи. Щоб продемонструвати особливості кожного етапу управління змінами, він демонструє три рекламні ролики автомобільних шин.

В далекому минулому управлінці почали розуміти необхідність змін, але не мали жодного уявлення, яким чином їх здійснити:

Через деякий час з’явилося розуміння певних процесів, але при цьому не було глобального розуміння обстановки та деталей, що знову ж таки призводило до провалу управлінських ініціатив змін:

Сьогодні, на думку Джованні Шуми, можна спостерігати ситуацію надмірного захоплення деталями. Керівники часто настільки віддаються мікроменеджменту та досконалому виконанню інструкцій, що цілком і повністю втрачають з поля зору загальну картину. Як наслідок – їх також чекає провал. Це чудово демонструє третє відео:

На думку Джованні, керівникам варто концентруватися не стільки на самому процесі заради процесу, скільки намагатися привнести елемент емоцій у робоче оточення.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Энвил

    Я только чуть-чуть заглянул в видео-лекцию, но поверил вам на слово, что рекламные ролики гудиера там есть. Нам уже стал привычен такой стиль подачи лекции – меньше графиков и диаграмм и побольше эпатажных эмоций. Уже давно не учат, нам просто демонстрируют шоу. Привычно стало «якорить по эмоциям» с целью «вирусного» продвижения лектора как шоумена.

    В общем-то, такое было и раньше. Во времена моей учёбы парень, восстановившийся после перерыва на мой курс, рассказывал такое о лекции: «ничего нового не услышал, а все анекдоты те же, что и четыре года назад».

    Вопрос всегда один и тот же: чему можно научиться у таких лекторов, какие практические навыки можно приобрести? По-видимому, такова мода времени. Не так давно утихли страсти по теории брендов и экономике восхищений. Всё по местам расставил мощный, хотя и циклический кризис. Реалии требуют прагматизма. А бизнес-лекторы сами продолжают впадать в «восхищения и удивления».

    Но что особо меня ра