Щось у філософії Google потрібно підправити…

Щось у філософії Google потрібно підправити...Як відомо, у Google є власна філософія, яка складається з 10-ти важливих принципів. Вона востаннє була оновлена 2009-го року, і досі далека від реальності. Вже п’ять років тому там було багато застарілих принципів, які Google давно залишив позаду в процесі розвитку і трансформації, стверджує Денні Салліван (Danny Sullivan), головний редактор сайту Search Engine Land, у критичній статті “25 речей, які мені не подобаються в Google. 5 років потому” (25 Things I Hate About Google, Revisited 5 Years Later).

“Зосередьтеся на користувачі” (1. Focus on the user and all else will follow) – як це поєднується з усією цією рекламою “клікніть і швидко розбагатійте”? А як щодо небажання працювати з Facebook Connect через те, що це дає Фейсбуку можливість бачити принципи внутрішньої організації вашої системи: це теж в інтересах користувача? Проблема Google в тому, що він уважає себе спроможним знати, що потрібно користувачеві, краще за самого користувача – а це не завжди так.

Нікуди не ділось із філософії оце “краще робити одну річ справді добре” (2. It’s best to do one thing really, really well), хоча Google припинив робити цю саму “одну річ” багато років тому.

“Демократія в мережі працює” (4. Democracy on the web works). Справді? Чому тоді вам доводиться боротися з людьми, які купують посилання, і запроваджувати зміни в пошуковому алгоритмі, щоб викорінити контент-ферми з результатів пошуку? До того ж, позаяк результати пошуку стають дедалі більш персоналізованими, у ньому вочевидь меншає демократії. Можливо, це й не зле, але філософію тоді треба підправити.

“Можна заробляти гроші, не роблячи зла” (6. You can make money without doing evil). Серйозно? 2001-го року “уникнення зла”, за вашою версією, полягало в уникненні pop-up-банерів і тому подібних нав’язливих обманок. Зараз ви закликаєте власників сайтів ставити якомога більше реклами на їхні сайти – чим це краще? А як щодо рекламних повідомлень, які дурять споживачів? А сайти, створені спеціально як носії ґуґлівської реклами, де контенту значно менше, ніж рекламних блоків – не зло? Звичайно, всі інші погані, тільки Google хороший. Принцип уникнення зла викликає сумніви, зважаючи на те, як Google прогнувся під цензуру в Китаї. Моя вам порада: змініть це гасло на “намагайтесь робити добро”.

За матеріалами проекту “Медіаграмотність”.

За рекламної підтримки:
Ищешь, где купить угловые диваны Киев для гостиной? Интернет-магазин диванов Novimebli – доставка мягкой мебели по Украине, оптовые цены.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Lily

    Не зважаючи на все це, крутіше за Гугл немає нікого.