Де б не працювати, аби-но у брендовому гіганті

Де хотіли б працювати випускники МВА й інших навчальних програм? Звичайно ж у компаніях-брендах. А точніше вам може відповісти компанія WetFeet Research & Consulting. Нещодавно вона опублікувала своєрідний рейтинг.

Усього було опитано більше 2600 слухачів і випускників, що працюють або готуються працювати в сфері високих технологій, виробництва товарів широкого вжитку та медичних товарів, а також у сфері фінансових послуг, повідомляє E-xecutive.

Місця в рейтингу розподілилися в такий спосіб.

Інформаційні технології:
1. Google,
2. Microsoft,
3. Apple,
4. IBM,
5. Yahoo.

Товари широкого вжитку та медичні товари:
1. Johnson & Johnson,
2. Procter & Gamble,
3. Nike,
4. Medtronic,
5. Genentech.

Фінансові послуги:
1. Goldman Sachs,
2. Morgan Stanley,
3. Citigroup,
4. Lehman Bros.,
5. JPMorgan Chase.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії {моя} Робота
  • v.pavlyuk

    були б українські дані…

  • Анонімний

    Як на мене, ситуація в Україні не сильно відрізняється. Сам неодноразово на вулиці чи в громадському транспорті чув розмови про те, як класно працювати в тій чи іншій компанії-гіганті (як правило такі розмови відбуваються між молоддю). А одного разу в маршрутці дівчина так голосно розповідала своїй подрузі про "крутість" роботи в брендовому банку, що під кінець поїздки пасажири знали про всі деталі банківської справи і компенсацій.

    Якщо ж говорити про випускників МВА, то де ж їм ще себе проявити, як не у потужній компанії з тисячами працівників? Так що, думаю, в Україні ситуація та сама, от тільки рейтингів немає 😉