Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?Китайцям наразі часто закидають, що вони можуть лише копіювати (якісно чи не дуже) чужі винаходи і ідеї. Але ж сумна правда полягає в тому, що насправді першопрохідники дуже рідко досягають успіху. Натомість гіганти на зразок Google і Facebook стали кращими, тому що повторили, а не винайшли. Google пішов по стопах піонерів інтернет-пошуку Magellan і Infoseek, а лаври першої соціальної мережі належать Friendster.

Журнал Inc.com розповідає, чому повторювати краще, ніж створювати, і розкриває простий, на жаль, секрет успіху: виграє той, хто дозволяє попереднику створити ринок.

1. Доводити до розуму простіше

Винахід чогось нового – це довгий і непростий процес. Щоб створити плато для бізнесу, потрібна маса зусиль. Пропустіть цей важкий етап, а зекономлені сили направте на відшліфування ідеї до досконалості. Що таке інновації? Це вирішення проблем. Коли база для бізнесу вже створена, ви можете зосередитися на потребах споживачів і зрозуміти, як задовольнити їхні бажання.

2. Бенчмаркінг усьому голова

Подивіться, де інші зуміли домогтися успіху, і зрівняєте це з тим, де ви зараз і де повинні бути. На додачу бенчмаркінг позбавить від почуття, немов ваші рішення хаотичні. Коли ви не перший, ви знаєте всі вдалі й, що ще важливіше, невдалі повороти в долі першопрохідників.

3. Знайдіть грошам краще застосування

Бути піонером ринку невигідно. Треба розповідати людям про новий продукт, а це забирає багато часу й грошей. Насправді іноді краще вибрати стратегію другого або третього гравця, щоб перші витрати на освіту людей взяв на себе лідер, а ви, скориставшись його досвідом, увірветеся на ринок розумніше й швидше.

4. Учиться на чужих помилках

Будь-яка інновація або нова ідея спочатку виливається в “сирий” продукт. Той, хто повторює, може виправити недоробки і недосконалості першого “млинця”. Проведіть дослідження, розберіть кілька кейсів, і ви знайдете помилки в будь-якому бізнесі. Залишається лише виправити недоробки, привнести в справу щось своє, і клієнти переметнуться до вас.

5. Будьте виверткими

Якщо в піонера ринку сильні позиції на ринку – це добре. Великий шанс, що це громіздка й неповоротка компанія, яка не може швидко змінюватися й впроваджувати новинки. Обходьте на поворотах.

6. Краще досліджуйте

Досліджувати думки споживачів про існуючий продукт простіше, ніж з’ясовувати, що вони думають про якусь абстрактну новинку. Просто купіть продукт лідера, сядьте з людиною й довідайтеся в нього, що йому подобається, а що ні.

7. Робіть краще

Споживачі люблять схожі продукти, але з невеликими відмінностями. Людина – суть звички. 75% людей купують товари, які їм знайомі. Ось чому “покращені новинки” так добре продаються.

8. Учиться маркетинговим вивертам

Вивчайте стиль і мову конкурентів. Читайте їхні промо-матеріали, Twitter, Facebook, корпоративний сайт. Розумно стежте за публікаціями конкурентів. Швидше за все, вони точно так само стежать за вами.

9. Знайдіть інвестора

Набагато простіше одержати гроші під ідею, яка вже зарекомендувала себе на ринку. Після успіху MySpace інвестори стали вкладатися в соціальні мережі набагато сміліше. Саме цим і скористався Марк Цукерберг.

Отже, повторювати і копіювати – це добре чи погано? Як на мене, тут кардинальним чином порушується сутність підприємництва – новаторство, в основі якого лежить творчість. Крім того, за Шумпетером, типовий підприємець ніколи не задається питанням, чи принесе йому кожне прикладене ним зусилля достатню компенсацію у вигляді “приросту насолод”. Тобто, поради ці – не що інше, як спроба резюмувати поточний стан речей, що повторювати і вдосконалювати чужі продукти неабияк вигідно. Але ж чи можна назвати це справжнім підприємництвом?..

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →