10 фактів про великий віртуальний бізнес мобільних ігор

10 фактів про великий віртуальний бізнес мобільних ігор В одній із попередніх публікацій на Менеджмент@БЛОЗі ми вже пояснювали, чому люди готові викладати гроші (і не малі) за віртуальні речі чи жити у віртуальному світі. Сьогодні хотілося б поділитися деякими цифрами та фактами, які демонструють реальні масштаби бізнесу мобільних ігор.

Ось лише кілька найбільш яскравих спостережень:

1. Сфера мобільних ігор зростає шаленими темпами. Якщо всього рік тому прибутки від продажу ігор складали $5,6 млрд., то в цьому році мобільні ігри принесуть видавцям та розробникам $8 млрд. І за оцінками експертів у 2014-му році ця сума досягне $11,4 млрд.

2. Попри всі упередження, що чоловіки більше граються в комп’ютерні ігри, 53% активних користувачів мобільних ігор – жінки.

3. Середній вік гравця в мобільні ігри 28,2 роки. Цікаво те, що у віці 18-25 років в мобільні ігри грає більше чоловіків, а у віці 35-44 років кількість гравців-жінок суттєво перевершує чоловічу аудиторію.

4. У сфері мобільних ігор спостерігається тенденція тотального переходу у freemium-модель. 81% всіх завантажень ігрових додатків – безкоштовні. Аналітики прогнозують, що вже у 2013-му році прибутки від продажу внутрішньо-ігрових цінностей перевершать надходження від платних завантажень.

5. Загальна сума коштів, витрачена користувачами мобільних ігор на внутрішньо-ігрові цінності у 2015-му році досягне $11 мільярдів.

6. Минулого року розробники ігор заробили $87 мільйонів завдяки внутрішньо-ігровій рекламі. Очікується, що до 2015-го року ця сума зросте десятикратно – до $894 мільйонів. Безкоштовна версія однієї з найпопулярніших мобільних ігор Angry Birds заробила близько $1 мільйона на рекламі.

7. Близько 80% всіх додатків, які завантажуються на мобільні пристрої – це ігри.

8. Планшети стали ідеальною платформою для мобільних ігор. 84% власників планшетів використовують їх саме для цього!

9. Майже 70% респондентів проводять щонайменше 1 годину в день, граючись в комп’ютерні ігри.

10. Дуже ймовірно, що саме мобільні ігри (а точніше їхня відсутність) є причиною поступового вимирання колись популярного пристрою BlackBerry. Під цю платформу створюється вкрай мало ігор, а 46% власників пристрою RIM ніколи не встановлювали ігрових додатків на свої смартфони.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →