Методи виховання начальників-собак від Джеймса Алтачера

Методи виховання паршивих начальників від Джеймса АлтачераВпливовий аналітик Джеймс Алтачер (James Altucher), підприємець, керуючий партнер інвестиційної компанії Formula Capital, автор кількох книг, а також популярний блогер, упевнений, що співробітники самі винуваті в тім, що в них погані начальники й пропонує дійові заходи по їхньому вихованню.

ПОГАНІ НАЧАЛЬНИКИ – СОБАКИ, і саме так з ними й потрібно обходитися, стверджує Алтачер. Нижче кілька дуже важливих (і відвертих) порад для спілкування з СОБАКОЮ, якому трапилося бути вашим НАЧАЛЬНИКОМ.

1. Ніколи не цілуйте його зад – тоді ваш СОБАКА зрозуміє, що потрібно дотримуватися меж, і що ви тримаєте повідця, а не він. Ніколи не зупиняйтеся в його кімнаті лише для того, щоб потеревенити. Ніякого угодовства. Якщо ваш бос – паршива людина, не можна бути зацікавленим у ньому. Все спілкування тільки по роботі. Ніяких жартів. Нічого такого, що буде мати значення, коли він згодом перебреше ваш діалог. Не ставайте друзями з твариною. Це не стосується кожного начальника – тільки паршивих начальників.

2. Ніколи не говоріть нічого поганого за його спиною – він обов’язково довідається. Він ще й відчує це – у СОБАК розвинені почуття. Коли ви не говорите про нього нічого поганого за спиною, він менше підозрюватиме вас і буде поводитися з вами краще. Говорити гидоти за його спиною означає пасивну зацікавленість, а це порушує перший пункт правил.

3. Завжди підкреслюйте його заслуги у всьому – СОБАКАМ подобається, коли їх люблять. Коли ви працюєте й підкреслюєте його заслуги, результатом може стати його підвищення, що приведе й до вашого підвищення (у тому числі зарплати). Ніколи не заздріть тому, що він одержує щось за те, що зробили ви. Всі і так знають, що це зробили саме ви. Якось у мене був бос, пише Алтачер, який отримав підвищення на топову позицію. Усе зупинялися в мого стола, щоб привітати мене, тому що знали, чому його підвищили.

4. Щодня пишіть записки в стилі “прикрий-свій-зад”, у яких описуйте, чим ви займаєтеся й з ким ви маєте справу. Вам потрібно робити це щодня: що ви робите, з ким говорите тощо, так, щоб ви могли спростувати всі докори. Коли я очолював компанію Reset (розробка сайтів і програмного забезпечення для компаній з Fortune 500), розповідає Алтачер, кожен менеджер проекту, що працював на мене, зобов’язаний був писати конспект того, що він робив за день. Потрібно було відслідковувати кожен дріб’язок.

5. Зав’язуйте знайомства з мережею його колег і контактів – рано чи пізно ваш начальник спробує зробити вам яку-небудь гидоту. Але йому не зійде це з рук, якщо ваші знайомства включають всю його мережу. Це не так важко, як здається. Якщо начальник веде справи з кимсь, зовсім не важко запросити цих людей на каву, так щоб ви могли “побільше довідатися про їхню роботу, щоб краще допомагати їм”. Ніхто не відмовить і всі будуть вдячні, якщо ви викличетеся допомагати.

6. Допомагайте іншим співробітникам вашого боса з їхньою роботою (не зізнаючись у своїх почуттях до начальника). Вони будуть намагатися вилити на вас свої почуття, але, пам’ятаючи про пункт 2, не дозволяйте їм зробити цього. Не ваша справа, які в них проблеми, – це дуже важливо. Але допомагайте їм робити їхню роботу. Коли прийде час, коли всі будуть над кимось насміхатися, навряд чи це будете ви.

7. Робіть більше того, про що вас просять. Докладайте додаткових зусиль до того, про що він вас просить, – завдяки цьому він буде просуватися по кар’єрним сходам. Коли ви все робите більш творчо, ніж він, робіть більше, і він зможе отримати по заслугах. Тоді його підвищать, а значить підвищать і вас.

8. Яка ваша ринкова вартість? Ви знайомі з фразою “Завжди продавайте”? Це правда: Завжди Продавайте Себе! Постійно шукайте нову роботу – з двох причин. Ринок праці, як і всі інші ринки, управляється попитом та пропозицією. Так що ви завжди будете знати свою ринкову вартість. Знання – сила. Друга причина: у вас завжди буде план Б на випадок, якщо прийдеться піти. В ідеалі ви повинні піти ще до того, як підете. Приміром, у фріланс. Створіть кілька джерел доходу, щоб знати, що можете дозволити собі звільнитися.

9) Нарешті, звільніться.

Корпоративна Америка, за визначенням, – експлуататорське середовище. Вам платять менше, ніж на вас заробляють. Так що вам необхідно переконатися в тім, що якщо вже справи йдуть саме так, ні в кого немає переваг перед вами. І якщо хтось стане погано поводитися з вами, у вас повинен бути вибір.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →