Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю

В гонитві за оригінальністю Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.

Портал Adme.ru опублікував серію цікавих прикладів як випадкового так і спланованого “сусідства” двох білбордів.

Марс

Охолоджуючий ефект “льодяного” батончика Mars настільки сильний, що лизати його язиком небезпечно – можна примерзнути.

Собака

Реклама дуже довгих шворок для собак.

Корова

А це реклама ножів Messer Rodter, які легко переріжуть навіть цілу корову.

Big Tasty

Велетенський “біг Тейсті” просто не помістився на одному білборді.

Піцца

Модель з реклами окулярів не встояла перед апетитною піццою із сусіднього білборда.

Фарби

Рекламу послуг з переробки фарби розмістили просто перед різнокольоровим плакатом плеєра Apple iPod. Підпис: “Ми збираємо зайву фарбу”.

BMW

Першим з’явився самовпевнений білборд Audi A4 зі слоганом-викликом: “Твій хід, BMW”. Конкурент не розгубився, і розмістив поруч білборд зі слоганом: “Мат!”

Ельдорадо

“Ельдорадо” креативно зреагувало на білборд “Техносили”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →