Що дратує рекрутерів під час співбесіди

Що дратує рекрутерів під час співбесідиЩоб не зганьбитися на співбесіді, здобувачеві важливо знати не лише якої манери поведінки дотримуватися, але й те, які ваші якості точно не додадуть шансів одержання омріяної роботи. Серед таких превалюють хвастощі, фамільярний тон і багато розмов про особисте. Принаймні, це стверджують експерти ринку праці.

Перебільшення. Звичайно ж, кожний із нас намагається показати себе якнайкраще. Але часом ми забуваємося і описуємо себе трохи “більшими”, ніж є насправді. Не варто говорити про те, що в день ви прочитуєте дві книги і працюєте до ночі без вихідних – це відлякує.

Припущення. “А де буде стояти мій стіл? А який у мене графік? А де мій секретар?” Якщо це буде вашими першими питаннями відразу після того, як одержали роботу, то можете починати шукати нову. Насамперед, менеджер з персоналу чекає, що ви будете любити компанію незалежно від дріб’язків на зразок робочого графіку. Набагато доцільніше буде просто поцікавитися справами компанії.

MUST READ:  Ода захопленому працівнику

Фамільярність. Якщо менеджер з персоналу приблизно такого ж віку, як і ви, не варто вести з ним діалог як із приятелем. Кілька влучних жартів та реплік не будуть зайвими, однак не варто переходити рубіж і розпитувати інтимні подробиці.

Неуважність. Кожен третій на ринку праці не може правильно написати назву компанії або назву вакансії. Чи варто говорити, що це гарантує грандіозний провал.

Особисте. Не варто говорити про графік роботи через свою зайнятість при співбесіді. Після працевлаштування у вас буде шанс скорегувати ваш графік.

Онлайн-профіль. Рекрутери досить часто “гуглять” Інтернет на предмет присутності там інформації про здобувача. Отже, варто потурбуватися про те, щоб ваше онлайн-життя не вплинуло негативно на результат співбесіди.

Грандіозне резюме. Не варто вдаватися до використання шаблонових резюме. Окрім цього, уникайте використання популярних слів “дисциплінований, працьовитий, життєрадісний” – у цьому зможе переконатися і сам рекрутер без вашого натяку.

MUST READ:  Чверть працівників переконані, що вони кращі за своїх керівників

Наполегливість. Не телефонуйте кожну годину рекрутеру з приводу вашого працевлаштування. Така поведінка трактується як розпач.

Негативний підхід. Не варто вимагати інформації про те, хто був вашим попередником і чому він залишив свою посаду, хоча це і дозволено уточнювати. Але не варто розпитувати про конфлікти усередині компанії.

Дріб’язковість. Якщо вас попросять описати ваш типовий робочий день на попередній роботі – не розповідайте його в подробицях. Розповідайте лише головні моменти і переведіть розмову в інше русло.

За матеріалами kepraindustries.com