Чим займаються офісні працівники в робочий час…

З допомогою технологій і он-лайн панелі компанії GMI (Global Market Insite, Inc.) було проведено опитування співробітників офісів, результати якого опублікував журнал „Новий маркетинг”. В опитуванні взяли участь 500 співробітників офісів у віці від 18 до 55 років, половина з яких – чоловіки, а половина – жінки. Більше, ніж 50% респондентів мають вищу освіту, а приблизно третина (29%) – займають керівну посаду. Всі, хто взяв участь в опитуванні працюють за схемою повної зайнятості і проводять у офісі більше, ніж половину робочого дня.

Кожному відомо, що людина не здатна концентруватися на роботі протягом всього робочого дня. Не секрет і те, що більшість співробітників витрачають певну кількість робочого часу на вирішення особистих проблем. А оскільки майже дві третини співробітників (65%) проводять весь робочий день за комп’ютером, тому й їхнє „особисте” пов’язано із такою технологічною сферою, як Інтернет.

У 81% опитаних є можливість переглядати на роботі розважальні сайти. Традиційно популярними залишаються сайти знайомств, анекдоти та (куди ж без неї) еротика. При цьому лише близько 20% роботодавців намагаються обмежити подібну активність. В більшості ж випадків обмеження пов’язані тільки із необхідністю виконувати основну роботу.

Наслідки активного веб-серфінгу такі: 30% співробітників офісів щоденно, а 25% майже кожен день обмінюються із друзями та знайомими Інтернет-посиланнями, які не стосуються роботи. Рідко це роблять (або не роблять взагалі) тільки 16% респондентів. При цьому приблизно третина співробітників посилає знайомим від 1 до 5 посилань щоденно, отримуючи у відповідь таку ж кількість „вхідного трафіку”.

Просто неймовірною популярністю користується спілкування в мережі. Так, 82% офісних співробітників переглядають на роботі безкоштовну поштову скриньку (для порівняння, корпоративною поштою користується 74%). Програми обміну миттєвими повідомленнями (ICQ, Miranda, Yahoo Messenger, Google Talk, Jabber і т. п..) відривають від роботи 71% опитаних. Форуми та чати в Інтернеті відвідують з робочого місця 45% респондентів.

Результати дослідження також показали, що майже половина опитаних співробітників користуються Інтернет-замовленнями до офісу. Так, більше, ніж половина учасників (55%) замовляють через Інтернет канцелярські товари, 49% – готову їжу, 45% – авіаквитки, комп’ютерні комплектуючі та книжки. Популярні також покупки подарунків.

Залишається тільки дивуватися, як у народу залишається час на основні завдання та ключові функції? Хоча, як відомо, наші люди дуже винахідливі.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії {моя} Робота
  • panda

    Коли винайшли ДВЗ то всі міркували, що питання пересування вирішено назавжди, коли винайшли комп’ютер, міркували що відтепер все буде виконувати саме він. От так воно насправді і є. А вивілнений час використовується для "людськох" праці. Це якщо все правильно організовано! Зауважте, техніки, що має полегшити нам життя стає більше, а життя легше не становиться. Це власне і є помилка статистики. Звичайно офісні працівники меньше працюють, та отримують більше за доярку. Цей перекос власне і дає їм можливість відчувати свою часткову перевагу, а тому дозволяє розслабитись. А робота нікуди не втече. У решті решт вирішення може прийти у понадробочий час 😉