FedEx: схований бонус логотипу

Чи відомо вам, які логотипи є найкращими за останні 35 років? 8-ка кращих логотипів, даними журналу Rolling Stone, наступна: Apple, Coca-Cola, Nike, IBM, Starbucks, McDonald’s, Playboy та FedEx.

Логотип FedEx Express нічим на перший погляд особливим не відрізняється. Але тільки на перший погляд. Якщо уважно придивитися, то можна побачити на логотипі стрілку, замасковану між літерами „E” і „x”. Як виявилося, мало хто знає про цей факт, повідомляє Adme.ru.

FedEx ExpressІсторія створення логотипу FedEx наступна. Логотип був створений у 1994 році Ліндоном Лідером (Mr. Lindon Leader) в Landor Associates, San Francisco. Перед розробниками стояло завдання створити нове обличчя Федеральної Експедиційної компанії (FedEx), для чого було створено близько 200 різних логотипів. Деякі обігравали стрілки в тім або іншому ступені, але лише розглядаючи її як звичний засіб графічної комунікації для передачі сполучення „швидкість/точність”.

Випадково Lindon Leader звернув увагу на те, що при розміщенні літери „x” поруч із прописною „E” з’являється стрілка, і прийнявся розробляти цю ідею далі.
Завдяки комбінації шрифтів Univers 67 (Bold Condensed) і Futura Bold, з яких жоден не підходив у первісному виді, був отриманий той варіант, що ми зараз можемо оцінити.
Немає нічого нового у використанні стрілки як ідентифікатора марки. Сила ж стрілки FedEx у тім, що вона є своєрідним „схованим бонусом”.

Впізнаваність бренду FedEx і так цілком достатня, але людина, яка один раз помітила цю стрілку, ніколи більше про неї не забуде. У цьому і є сила стратегічного маркетинг-планування.

Підкреслювати або виділяти стрілку кольором просто немає необхідності: вона миттю розгубила б весь свій шарм. Загадка з відгадкою, що додається, назавжди перестає бути цікавою і незабутньою.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • Христя

    читала про це в "& cтратегіях" здається.. хто в кого позичив інформацію? 🙂