Європейські покупці все більше довіряють блогам

На основі чого ви приймаєте рішення про покупку того чи іншого товару? Телевізійна, газетна реклама? Чи все ж таки слідуєте порадам знайомих та друзів? А ось більше 52% європейців заявили, що вони, можливо, прийняли б рішення про покупку чого-небудь після прочитання відгуків у блогах, повідомляє Habrahabr.ru.

Більше 25 мільйонів користувачів інтернету у Великобританії, Франції, Німеччині, Іспанії й Італії перемінили свої думки про компанію або продукт саме після читання відгуків у блогах. Про це свідчать результати масштабного дослідження, проведеного Hotwire / Ipsos MORI.

Таким чином, блоги стали другим за популярністю «довіреним джерелом» після газет. Думці блогів довіряють близько 24% європейських користувачів Інтернету, газетам – 30%. А люди із числа активних онлайнових покупців, що витрачають на інтернет-покупки більше 100 фунтів (145 євро) щомісяця, довіряють блогам ще більше.

А що ж в Україні, запитаєте ви? Та, чесно кажучи, мабуть нічого. Окрім розвитку так званої блогосфери, має існувати розвинений ринок онлайн-торгівлі. У принципі він якось розвивається, але перешкоди у вигляді недовіри до інтернет-платежів ще довго будуть залишати нас у „хвості потяга”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Інтернет
  • Анонімний

    На мою думку, тенденції в Україні абсолютно ідентичні. Ось тільки рухаємося ми дещо повільніше, ніж інші європейські країни. І справа не лише в тому, що у нас немає розвинутого ринку онлайн-торгівлі. Справа в тім, що доступ до інтернету поки-що має не така вже й велика кількість користувачів. Проте, їхнє число зростає і це не може не тішити.

    Зрештою, я й сам, розмірковуючи над купівлею мобільного телефона, дуже довго шастав про різноманітних форумах та спеціалізованих блогах у пошуках відгуків користувачів. І саме завдяки цим відгукам (а не рекламі чи маркетинговим діям компанії) вибрав свій телефон.