Реорганізація Yahoo!

Лаври Google нікому не дають спокою. І, звичайно, у першу чергу основним конкурентам. Тепер і компанія Yahoo! намагається повернути собі колишній вплив і гнучкість.

У прес-релізі, опублікованому 5 грудня, Yahoo! оголосила про істотну реорганізацію, відповівши в такий спосіб критикам, які протягом останніх місяців ставили під питання здатність пошукового гіганта конкурувати з іншими інтернет-компаніями. Компанію залишають два керівники вищої ланки, а на двох інших лягають додаткові обов’язки.

За думкою аналітиків, однією з головних причин безладдя в Yahoo! є нездатність запустити рекламну систему, яка б автоматично розміщувала найбільш доходні оголошення на ресурсах компанії. За останній рік фінансові показники Yahoo! неодноразово розчаровували інвесторів, що спричинило падіння курсу акцій компанії на 35%.

Yahoo! планує використати персоналізовану рекламу (individually targeted advertising), для завоювання більш широкої аудиторії в усьому світі і як основу для росту виторгу. А минулого місяця компанія Yahoo! оголосила про довгострокове партнерство в області інтернет-пошуку і реклами з більш ніж 150 щоденними газетами США.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Загальна