Реклама на вихід… або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Хто хоча б зрідка дивиться телевізор, уже міг зрозуміти, про що йтиметься у цьому пості. Звісна річ – про новий креатив від Джинс – їхню супер-рекламу „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”. Ви не бачили цієї реклами? Тоді ми йдемо до Вас…

Сюжет простий. Дискотека у клубі. Через натовп в бік якоїсь таємної кімнати (потім ми довідаємося, що це туалет) за руку біжить пара – хлопець та дівчина. Вони зникають в одній з кабінок. Через деякий час з’являються. Хлопець поправляє ширінку. Думайте, мовляв, що хочете! І звучить сакраментальний слоган: „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”.

Злорадні захисники Джинса і його тупуватого креативу можуть скільки завгодно кричати, що якщо про рекламу заговорили у блогах та на форумах – значить їй вдалося досягнути своєї мети: зробити оператора мобільного зв’язку більш відомим та популярним у широких колах молоді. Суть від цього не змінюється. Якщо мета реклами – бути поміченою – тоді її розробникам дійсно вдалося досягнути успіху. Але, як на мене, ціль кожної реклами трохи інша – як мінімум: зміцнити лояльність клієнтів до бренду та підвищити продажі продукту чи сервісу. От тут то реклама Джинсу, яка закрутилася на телебаченні перед Новим роком, ризикує не показати очікуваних результатів. Бо результат очевидний – вульгарна реклама від Джинс діє лише на вихід з мережі.

Але найгірше не це. Припустимо, мобільний оператор Джинс дійсно щиро вірить, що його ключова аудиторія (тобто молодь) спроможна „повестися” на подібну „чорнуху”. Свою помилку він зрозуміє потім… Але як же бути зі старшими та більш солідними людьми, які використовують якщо навіть не Джинс, то контракт UMC? А зв’язок між цими операторами для них абсолютно очевидний. Особисто я вже знаю тих людей, які, побачивши рекламу, будуть відмовлятися від свого пакету, хоч і були лояльними користувачами UMC протягом багатьох років.

Але чому ми накинулися на Джинс? Не тільки ж у ньому справа… Згадайте хоча б рекламу від MacCoffee. Це там, де Вам радять не дуже важко працювати, оскільки MacCoffee „міняє тачки на пачки”. А під „важкою працею” тут розуміється те, що відбувається при закритих дверях у кабінеті директора, між власне директором та його секретаркою… Та так – що аж стіни трясуться.

Отож бажаю вам відрізняти якісну „провокаційну” рекламу від відвертого вульгаризму. Можливо, тоді цього „збочення” стане хоч трохи менше на наших екранах.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Анонімний

    Нецензурщина, вульгарність, епатаж – прийомчики, які беруть на озброєння все більше і більше рекламних контор. Безумовно, це вже виходить за рамки провокації. А народ "хаваєт"… І буде "хавати" по одній простій причині – наш народ, м’яко кажучи, не сильно моральний. Отже, тут питання швидше навіть не в ролику Джинса і йому подібних. А як вам подобається нецензурний ролик "Билайн" (http://adme.ru/creativity/2…), який, упевнений, вони за власною ініціативою запустили в Інтернеті. Ефект "сарафанового радіо" спрацював на славу…

  • Blus

    Підтримую цілком автора. Така реклама, в мене і моїх друзів, викликає тільки відразу!!!

  • UAmarketer

    Можливо ідея у недолугих маркетологів була в тому, щоб привернути категорію "найнепідключеніших", які б з’їли цей креатив. А вцілому той туалет і унітаз, який видно за "тією парочкою" викликає відверту огиду. Я вже давно планую змінити УМС, і тримає тільки номер.

  • matrix

    Якщо це початок ребрендінгу UMC на МТС, то краще не придумаєш. До побачення, UMC та НЕ привіт МТС!

  • Євген

    Шановні!!! Погляньте на себе, бо бренд менеджери і співробітники PR відділу ДЖИНС досягли своєї мети. Стільки уваги, стільки піару… Бо основною метою рекламних заходів(не важливо яких)не завжди є збільшення обємів продаж, інколи мета значно простіша – просування бренду, збільшення впізноваємості і т.д. Ефективною рекламою є саме та, яка зачепила, викликала якісь емоції, а одже і залишилася у памяті людини. А щодо аморальності, то СЕКС, завжди був і буде основним інстинктом(почитайте Фрейда), тому ще один плюс маркетологам ДЖИНС.

  • Анонімний

    to Євген
    Відповідь на ваш закид міститься у самій статті. І повірте, жодна компанія, яка знаходиться при здоровому глузді, не буде збільшувати впізнаваність бренду за рахунок продажів чи репутації. Бо яка різниця, чи впізнають ваш бренд, чи ні, якщо продукцію, яку ви виробляєте, ніхто не купуватиме.

    А щодо основних інстинктів – то наявність у людини тих чи інших фізіологічних інстинктів ще не робить їх найкращим способом рекламування продукції. Є речі вульгарні. А є – просто відразливі. Секс у туалеті в клубі, який ще й пропагується на широкий загал – як на мене, якраз і належить до таких речей.

  • Tan

    Реклама всегда ориентирована на эмоцию. Вот только не совсем понятно то, что большинство PR’щиков считают секс – единственной эмоцией. Либо "каждая лягушка смотрит из своего колодца", либо сотрудники PR’ – отдела ДЖИНС абсолютно забыли о развитии и повышении своего профессионального уровня. Тематика секса уже давно не актуальна. Сейчас все люди хотят любви, счастья и денег. Так пусть задевают актуальные эмоции!
    Секс – это классно, но секс в туалете, или классический секс эротичной секрретарши и неудовлетворенного босса – это как-то дешево.
    Я поражаюсь, как руководители утверждают даные проекты!Казалось бы, вполне вменяемые люди.
    Я считаю, что должна существовать структура, которая, как антиспам, будет отсеивать всякий мусор от просмотра. Сейчас все ориентируются на качество. А рекламы подобного рода создают у потребителя полный диссонанс.

  • Анонімний

    Не пройшло й кількох тижнів, як:

    "Рекламний ролик мобільного оператора "Джинс", в якому хлопець з дівчиною на секунду зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани, визнали аморальним."

    Така інформація опублікована на "Українській правді" в статті під чудовою назвою "Джинс" попросили вивести рекламу "кроликів" у сутінки" (http://www.pravda.com.ua/ne…). З чим всіх нас і вітаю… 😉 Хоч, звісно, не завадило б цю рекламу і взагалі з телебачення прибрати.

  • Ярослав

    Ось нарешті історія з аморальним роликом "Джинс" добігає свого ЛОГІЧНОГО кінця. Вчора, 28 грудня 2006-го року, на Українській Правді з"явилася стаття "Рекламний ролик "Джинса" про "кроликів" вимагають ліквідувати" (http://www.pravda.com.ua/ne…).

    Все таки здоровий глузд переміг "креатив" рекламодавців… 😉

  • Олег

    По даній темі можу ще пригадати ролик-рекламу пива "Славутич" – "Свіжорозлите пиво" (де пиво розливають на стіл і звідти п’ють). Після цієї реклами на "Славутич" не можу навіть дивитися – зразу виникає асоціація.
    Те ж саме стосується і згадуванрго ролику "Джинс".

  • Євген (справжній)

    В сірій масі безбарвної та безглуздої реклами є два способи виділитися:
    1 – в кращій бік (створити міні-шедевр)
    2 – в гірший бік (створити щось геть неординарне або просто кричуще).
    В обох випадках Вас помітять – тобто будуть згадувати, обговорювати, посилатися на Вас. Але різними словами і в різних контекстах. Та найбільш важливо, ПАМ’ЯТАЙТЕ ПО ПРОДАЖІ! Реклама не існує як мистецтво заради мистецтва.

    Якщо ж у відповідь на дану статтю та аналогічні коментарі UMC-сейлзи покажуть зростання продажів ДЖИНСу (понад нормальне та без втрати існуючих абонентів всіх брендів, що живуть під цією парасолькою) – то критичним авторам залишиться лише скаржитися на стан суспільства, що сприймає (можливо сприймає) такий унітазно-фрейдівський продукт.

  • Анонімний

    "Реклама становится аморальной" – сегодняшняя статья в газете "Экономические известия" (http://www.eizvestia.com/ar…)

  • Андрій

    Цілком згоден з Євгеном. Про рекламний ролик говорять понад місяць. Ще приблизно стільки ж будуть говорити. Потім навіть і не згадають про ролик ,а про Джинс говоритимуть і далі. Про продаж та віддток кліентів можу сказати одне: не залежно від дії ролика на цільову аудиторію продаж послуг та нові підключення зростають,а віддток кліентів не спостерігаеться.
    (Співробітник інфо-центру Джинс)

  • Полинка

    Да уж…. Месяц говорят, и дальше говорить будут… И не важно, что эта дешевка вызывает только отвращение. Кстати, сотрудник компании Джинс!!! Я являлась клиентом Вашей компании с самого начала выхода на Украинский рынок, а сейчас не хочу иметь ничего общего со структурой, продвигающей свой продукт таким образом.

  • Анонімний

    «Аморальность рекламы в Украине определяется неправильно» – интервью с главой Всеукраинской рекламной коалиции Максимом Лазебником (http://www.eizvestia.com/ar…)

  • Ірина

    А чого ви очікували?!Який оператор-така і реклама.Як попрацювали так і зробили.Відразу зрозуміло яким місцем думали!

  • Ігор

    Реклама має зацікавлювати людей. В даному випадку вона була націлена на підлітків. І шоб там не говорили про її (не)правильність автори добились того шо про Jeans говорять. З часом сам ролик забудеться але назва оператора буде викликати асоціації. Взагалі раджу почитати книжку NO LOGO Наомі Кляйн. Там багато прикладів з реального життя. Після її прочитиння легше розуміється багато речей

  • Злое Сердце

    Ребята, вы случайно не пытаетесь устроить новый холивар? У каждого явления достаточно много сторон, чтобы его характеризовать однозначно плохим или хорошим. Если исходить из того, что результативность рекламы, в принципе-то, вообще невозможно оценить, и никакие динамики продаж, результаты опросов лояльности не могут не быть показателями лишь результативными, выделение из которых отдельных приростов и влияний настолько затруднительно, что все разработки в этом направлениии остаются лишь теориями. Сей рекламный ролик мог как отвратить какую-то часть рынка, так и привлечь новых потребителей… Попробуйте, оцените сколько привлек, а сколько выбил? Не сможете… Вот… Единственное, что я могу сказать о ролике – он есть. :))

  • Ло.

    Джинс по жизни не особо тратился на идеи для рекламных роликов.да и качество видеороликов не впечатляет.но всё это мне не мешает быть его потребителем.хорошая реклама не залог качества.а качество у нас фиговое практически везде,так что удивляться нечему.