Реклама на вихід… або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Хто хоча б зрідка дивиться телевізор, уже міг зрозуміти, про що йтиметься у цьому пості. Звісна річ – про новий креатив від Джинс – їхню супер-рекламу „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”. Ви не бачили цієї реклами? Тоді ми йдемо до Вас…

Сюжет простий. Дискотека у клубі. Через натовп в бік якоїсь таємної кімнати (потім ми довідаємося, що це туалет) за руку біжить пара – хлопець та дівчина. Вони зникають в одній з кабінок. Через деякий час з’являються. Хлопець поправляє ширінку. Думайте, мовляв, що хочете! І звучить сакраментальний слоган: „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”.

Злорадні захисники Джинса і його тупуватого креативу можуть скільки завгодно кричати, що якщо про рекламу заговорили у блогах та на форумах – значить їй вдалося досягнути своєї мети: зробити оператора мобільного зв’язку більш відомим та популярним у широких колах молоді. Суть від цього не змінюється. Якщо мета реклами – бути поміченою – тоді її розробникам дійсно вдалося досягнути успіху. Але, як на мене, ціль кожної реклами трохи інша – як мінімум: зміцнити лояльність клієнтів до бренду та підвищити продажі продукту чи сервісу. От тут то реклама Джинсу, яка закрутилася на телебаченні перед Новим роком, ризикує не показати очікуваних результатів. Бо результат очевидний – вульгарна реклама від Джинс діє лише на вихід з мережі.

MUST READ:  Що робити з "емоційністю", коли у компанії не вистачає рук?

Але найгірше не це. Припустимо, мобільний оператор Джинс дійсно щиро вірить, що його ключова аудиторія (тобто молодь) спроможна „повестися” на подібну „чорнуху”. Свою помилку він зрозуміє потім… Але як же бути зі старшими та більш солідними людьми, які використовують якщо навіть не Джинс, то контракт UMC? А зв’язок між цими операторами для них абсолютно очевидний. Особисто я вже знаю тих людей, які, побачивши рекламу, будуть відмовлятися від свого пакету, хоч і були лояльними користувачами UMC протягом багатьох років.

Але чому ми накинулися на Джинс? Не тільки ж у ньому справа… Згадайте хоча б рекламу від MacCoffee. Це там, де Вам радять не дуже важко працювати, оскільки MacCoffee „міняє тачки на пачки”. А під „важкою працею” тут розуміється те, що відбувається при закритих дверях у кабінеті директора, між власне директором та його секретаркою… Та так – що аж стіни трясуться.

MUST READ:  Епідемія "якості"

Отож бажаю вам відрізняти якісну „провокаційну” рекламу від відвертого вульгаризму. Можливо, тоді цього „збочення” стане хоч трохи менше на наших екранах.