Святий Миколай vs. Санта-Клаус: традиції чи гроші?

Всіх вітаю зі святом Святого Миколая!
До речі, деякі люди досі вважають, що Санта-Клаус і Святий Миколай – одне і те саме. Звісно, це не так. Більше того, для Санта-Клауса в Європі настають некращі часи…

Цього року зображення Санта-Клауса офіційно заборонені на різдвяних ярмарках на території Австрії та Німеччини, повідомляє Ananova.

На думку супротивників Санта-Клауса, цей символ привласнений компанією Coca-Cola і давно вже асоціюється не зі святом Різдва, а лише із продукцією цієї компанії. Так, у Відні, на різдвяному ярмарку перед мерією, відвідувач не зміг знайти жодного Санта-Клауса. За словами представника віденської мерії, ярмаркові торговці були попереджені про заборону: якщо серед товарів виявиться зображення Санта-Клауса, їхня торгівля буде припинена.

Прикладу Відня пішли й інші міста Австрії та сусідньої Німеччини. Прихильники руху проти комерціалізації Різдва і повернення християнських джерел свята в цих країнах нагадують жителям, що за народною традицією подарунки на Різдво приносить не Санта-Клаус, а Святий Миколай.

MUST READ:  Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?

Безумовно, Санта-Клаус – це надпотужний американський сезонний бренд, який приносить великі гроші. Експансія цього бренду на український ринок теж дуже відчутна. Хто переможе, а головне що – традиції чи гроші – питання часу. Як на мене, не хотілося б, щоб існувала традиція: гроші вирішують все.