Яких студентів хочуть роботодавці?

Не дивно, що з приходом зими і наближенням Нового року все більше і більше молодих спеціалістів, які ще вчора сиділи в університетських аудиторіях, або й до сьогодні „гризуть граніт науки”, починають задумуватися над пошуками роботи. Цікаво інше – якого студента хочуть роботодавці? Або простіше: Чи існує так званий „ідеальний студент”?

Відповідь на це запитання спробував дати Центр розвитку студентської кар’єри Українського Католицького Університету.

На запитання «Яким повинен бути випускник, щоб організація захотіла працювати з ним?» керівники близько двохсот різноманітних організацій, відповіли так:

Перш за все студент повинен бути систематичним – так відповіли 92% опитаних директорів. При цьому самі студенти вважають цю властивість набагато менш важливою.

Уміння розв’язувати проблеми, з легкістю пристосовуватись до нових ситуацій та володіти собою у стресових ситуаціях, – враховуються у дев’яти з десяти роботодавців. Не менш важливим вважається вміння працювати у групі, вміння реалізації поставленої мети, стратегічне мислення і аналітичні здібності.

Випускник повинен бути добросовісним та відповідальним – так стверджують понад 90% опитаних. Майже стільки ж цінують мотивацію, лояльність, самодіяльність і здатність до самоосвіти. Що цікаво, підприємливість для роботодавців не є важливою рисою (мабуть побоюються, що підприємливий студент через деякий час відмовиться працювати на „дядю” і відкриє власний бізнес).

Однак, коли йдеться про прийняття випускника на посаду, найбільший вплив має знання іноземних мов (для 80% підприємств), та вміння працювати з комп’ютером 89%. Не дивлячись на те, що компанії-роботодавці над усе цінують практичні вміння, вони також оцінюють участь у додатковій підготовці. Адміністратори, що займаються пошуком кадрів стверджують, що не важливо, чи студент має знання, здобуті поза навчанням. Головне – він повинен мати бажання їх здобути.


Опубліковано Категорії Робота та кар'єра