Переможці та невдахи у світі брендів

Четвертий щорічний рейтинг брендів, який публікується компаніями Landor Associates та Penn Schoen & Berland визначив 10 переможців та 10 невдах у сфері брендінгу. Для їх визначення було опитано 2017 споживачів про їх ставлення до 92-ох брендів (продуктів та знаменитостей) – та їхні перспективи на майбутнє. До десятки переможців потрапили такі бренди як Google, Las Vegas та iPod. Невдахами ж було визнано Britney Spears, Paris Hilton та Havana…

Повний список переможців виглядає так:

1. Google
2. Las Vegas
3. NFL
4. Sony
5. Amazon.com
6. eBay
7. iPod
8. DVR
9. Yahoo!
10. Target

Невдахами, в свою чергу, стали:

1. Paris Hilton
2. Nicole Richie
3. Britney Spears
4. Hand-to-hand combat
5. Havana
6. W hotels
7. Mumbai
8. Eharmony.com
9. Boxing
10. Match.com

За інформацією CNNMoney.com

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • Анонімний

    1. Я так розумію, що в даному дослідженні (рейтингу) під словом "бренд" розумілося будь-яке словосполучення, незалежно від того, чи було воно зареєстроване (Лас Вегас, наприклад?).

    2. Мене тішить, що такі визначні постаті світової культури, як Періс Хілтон та Брітні Спірз, мають негативну динаміку,
    але

    3. Треба зауважити, що ім’я людини – це все-таки бренд. І це цікаве явище нашого часу.