Друге життя рекламних щитів від Google

Бачу, що незабаром потрібно буде робити окрему рубрику в нашому блозі, присвячену Google. Стільки інноваційних ідей, напевно, не продукує жодна компанія у світі. У всякому разі привселюдно.

Минулого тижня компанія Google подала в патентне бюро США (USPTO) заявку на патентування технології розміщення реклами на вуличних рекламних щитах, підключених до Інтернету. Новий вид реклами можна буде придбати через сервіс Google AdSense.

Система дозволить магазинам управляти рекламою залежно від наявності товару в продажі. Зв’язок із базою даних складу дозволить вчасно виключати з набору оголошень рекламу товару по мірі його повного продажу і, навпаки, включати по мірі надходження.

По суті – це друге життя рекламних щитів і так званих біг-бордів, які зараз сприймаються тільки-но як звичний інтер’єр вулиць.


Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама