Друге життя рекламних щитів від Google

Бачу, що незабаром потрібно буде робити окрему рубрику в нашому блозі, присвячену Google. Стільки інноваційних ідей, напевно, не продукує жодна компанія у світі. У всякому разі привселюдно.

Минулого тижня компанія Google подала в патентне бюро США (USPTO) заявку на патентування технології розміщення реклами на вуличних рекламних щитах, підключених до Інтернету. Новий вид реклами можна буде придбати через сервіс Google AdSense.

Система дозволить магазинам управляти рекламою залежно від наявності товару в продажі. Зв’язок із базою даних складу дозволить вчасно виключати з набору оголошень рекламу товару по мірі його повного продажу і, навпаки, включати по мірі надходження.

По суті – це друге життя рекламних щитів і так званих біг-бордів, які зараз сприймаються тільки-но як звичний інтер’єр вулиць.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • g_i

    та-а-а-ак:)))
    ідея – бомба і фонтан одночасно!:)))

    тут жодних сумнівів – бабло рікою потече…

  • Анонімний

    А коли на вулиці піде дощ, люди, які йтимуть повз рекламний щит, зможуть побачити, як з"являється напис: "Купуйте парасольки компанії ……" 😉

  • Sribna

    Цiкаво буде дивитися на цi рекламнi щити пicля взлому хакерiв 🙂

  • Tristan

    підтримую – що ця ідея атомна бомба…