Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…

Комунікаційна кампанія „Jeans Десятка” почалася разом із виходом в ефір тизера „Вони наближаються”. Наступним з’явився ТВ-ролик „10 друзів”. Піца для головного героя ролику, яка зникає просто із картонної коробки, самостійне включення домашньої стереосистеми, цифра „десять”, виведена невидимою рукою на запотілому дзеркалі, переляканий голос: „Хто тут”? Такі художні прийоми були використані у ролику, щоб привернути увагу глядачів до головної ідеї, яка, за своєю суттю, є квінтесенцією мобільного зв’язку – ти не бачиш людей, з якими розмовляєш, але ти їх чуєш.

За інформацією журналу „Новий маркетинг”, стилістикою фільмів жанру „хоррор” була переповнена й презентація – журналістам зав’язали очі спеціальними пов’язками і за руку провели в темний зал під акомпанемент хоррор-саундтреків. Коли всі зайняли свої місця, страшний голос (голос ведучого, змінений за допомогою спеціального обладнання) наказав зняти пов’язки. Розплющивши очі, журналісти побачили екран, на якому й був показаний вищезгаданий ролик. „Страшну” подію для преси організувало агентство Promotion Technologies.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/РекламаПозначки
  • g_i

    грамотно працюють…

    тут додати уже нічого:)

  • Ірина

    Даремно говорити про те, що зараз важко привернути увагу аудиторії, яка вже переситилася рекламною продукцією, тому й йдуть на різноманітні хитрощі, аби ЗДИВУВАТИ, викликати якісь емоції, а отже: привернути увагу.
    Але проблему сучасник рекламних агенств і рекламістів у тому, що часто вони забувають основну ціль існування реклами! Здивувати, налякати, насмішити може що-завгодно, але саме реклама має на меті не просто привернути увагу, а настільки зацікавити, щоб у людини з’явилося непоборне бажання скористатися товаров чи послугою, яку рекламують.
    Тому подібні акції варто розцінювати з економічної точки зору, а саме: у скільки (чи "на скільки") разів збільшилася кількість користувачів Джинс після подібних акцій, порівняно з іншими.

  • Александр

    Думаю, що ця реклама (і не тільки ця)- викинуті на вітер гроші. І росіяни теж мабуть так думають, Вояцькі вже не гендиректор ЮМС.