Що найбільше дратує співробітників

Нарешті вчені з’ясували, що найбільше дратує співробітників 🙂

Поблажливий тон товаришів по службі та власники зичних голосів – от що найбільше дратує офісних працівників, установили голландські вчені в результаті чергового дослідження на цю тему.

У дослідженні, опублікованому організацією Randstad, 32% опитаних вказали “гучномовців” у якості своєї “хворої мозолі”.

44% найбільше ненавидять поблажливий тон, що використовують деякі колеги. 37% роздратовані манерою начальників робити публічні висновки.

Причіпки та дріб’язковість керівників, що бажають контролювати кожен рух підлеглих, указали як головний подразник 34% працівників. Це більше, ніж голосні дзвінки мобільних телефонів (30%), використання голосного зв’язку в громадських місцях (22%) і комп’ютерів-надолонників під час зібрань (9%).

11% опитаних указали, що ненавидять, коли колеги пристають до них з особистими розмовами в робочий час.