Ми відповідаємо за тих, хто на нас працює?

Фанатики зазвичай не нарікають на додаткове робоче навантаження, та не відмовляються допомогти своїм колегам, які потрапили у скрутне положення на роботі. Проте, будь-яке навантаження найманого працівника видасться „квіточками”, якщо порівняти його із навантаженням власника щойно створеної компанії. Тому, якщо ви надумали розпочати власний бізнес, і, як наслідок, найняти власних підлеглих – готуйтеся до нелегких часів. Якщо ви не готові працювати по 12 годин шість днів на тиждень, або ж ваша сім’я не дозволяє цього зробити – краще забудьте про підлеглих!!!

Якщо вірити статті з блогу Фрактали Змін (Fractals of Change), то найбільш напруженим є життя тих власників, які керують компанією із 2–10-ти співробітників. Проте, це зовсім не означає, що якщо кількість ваших підлеглих буде набагато більшою – ви зможете розслабитися. Щоб справитися із тією кількістю завдань, яка навалиться на вас після найму першого працівника, слід не лише шалено любити свою роботу, але й постійно відчувати неймовірний ентузіазм. І, зрозуміла річ, постійно жертвувати своїм особистим часом.

Керувати людьми набагато важче, ніж робити все самостійно. Та коли ви наймаєте своїх перших працівників, ви не перестаєте виконувати все самостійно. Але окрім цього ви тепер ще й змушені керувати цими людьми. Далеко позаду залишаються ті дні, коли ви думали, що 72 години праці на тиждень – це багато. Тепер ви мрієте про таку свободу, яка була у вас, коли ви працювали 12 годин в день 6 днів на тиждень. Ви не можете проспати всі вихідні. Ви повинні бути постійно доступні для своїх людей. Не можете просто зникнути чи попросити вас не турбувати.

Ви наймаєте свого першого працівника тому, що хочете робити більше справ, ніж здатні втілити самостійно. А окрім цього, можливо, ви хочете створити „справжню компанію”. Та разом із наймом співробітників, вам доводиться виконувати більше справ, адже тепер ви змушені „годувати” своїх людей. Не дарма ж вигадали прислів’я: „Ми відповідаємо за тих, кого приручили”.

Якщо ж ви відмовитесь від усіх своїх справ, і займетеся тільки керівництвом, компанія втратить майже всі свої компетенції і навряд чи зуміє вижити. Адже ви, її натхненник, більше не ділитеся з нею своїми ключовими можливостями та навичками.

Тому, перш ніж наймати першого працівника, задумайтеся, чи виправдає себе такий вчинок? Чи дійсно він критично необхідний, чи це лише спроба бути таким, як і всі. Незалежно від вашого рішення, завжди пам’ятайте, найманий працівник – це не лише додаткові руки. Це також додаткові проблеми! Тому думайте, перж ніж наважитися на такий важливий крок.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Роман Гладуняк

    Зато только правильное делегирование полномочий делает из вас хорошего менеджера, а также в будещем даст вам возможность немного освободить себя от слишком простой и рутинной работы, которая не приносит большой пользы не вам не предприятию, но без нее будет очень плохо

  • Анонімний

    Я не уявляю як делегувати свої повноваження своїм підлегим, якщо в них вже є певних перелік щоденних питань, які вони вирішують, при цьому вони не перебувають у розслабленому стані. Делегування можливо тільки тоді коли кількість підлеглих не менше ніж 5-7 чоловік і вони не повністю завантажені.

  • Роман Ковтунець

    2Оптиміст:
    Делегувати повноваження можна не тільки коли є 5-7 працівників, а лише один. Інша справа, що передаються справи для керівника рутинні, а підлеглий здатний їх виконувати.