Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

У новому дослідженні об’єднання медійних агентств WPP Group, присвяченому вивченню останніх тенденцій в онлайновому маркетингу, повідомляється: всі рекламодавці повинні мати свої сайти, незалежно від того, яку кількість продукції вони продають через Інтернет. Рекламодавці поки що недостатньо використовують онлайн-тенденції і, в результаті, сильно ризикують опинитися біля «розбитого корита».

У ході дослідження були опитані жителі 30 країн світу. 50% респондентів заявили, що постійно користуються Інтернетом. У США цей показник сягає 65%, пише Adweek.com.

На думку дослідників, споживачі очікують, що кожен бренд або послуга повинні бути представлені в Інтернеті, тому що це важливо, цікаво і є одним з основних показників успішності торговельної марки.

Інші «стовпи» успіху: охоплення аудиторії, репутація і транзакції. Охоплення аудиторії залишається основною метою комунікацій. При цьому онлайновий маркетинг особливо необхідний для реклами брендів, щоб заповнити аудиторію, частина якої губиться в традиційних медіа, наприклад, у телебаченні.

MUST READ:  П'ять корисних порад рекомендаційного маркетингу

Репутація також великою мірою залежить від думок, висловлених у Мережі. Тому рекламодавці повинні стежити за обговореннями в блогах і розробляти відповідну тактику своєї участі та реагування. Споживачі воліють мати можливість купити в Інтернеті все, що захочуть, навіть ті товари, які рідко пропонуються в онлайн. Таким чином, рекламодавці повинні забезпечити можливість і таких транзакцій.