Працівники висловлюють думки про роботодавців

Сайт, на якому кожен співробітник будь-якої компанії може висловити думку про організацію, в якій він працює (Jobvent.com) – це втілення нічного страхіття майже будь-якого роботодавця. І дійсно, на сайті працівники залишають свої враження (позитивні або негативні) про компанії, у яких вони працювали або працюють на даний момент. Спробуйте відгадати, яких вражень більше?

Проблема не нова. Менеджери майже повністю втратили зв’язок із найважливішими в компанії людьми – її співробітниками – і витрачають набагато більше часу, копаючись у тільки для них зрозумілих вимірах та результатах діяльності. А частенько складається враження, що вони з набагато більшим ентузіазмом допомагають підніматися по кар’єрній драбині тим співробітникам, які підлещуються, а не тим, які по-справжньому наполегливо працюють.

Спробуйте хоча б кілька хвилин поперечитувати коментарі незадоволених співробітників, і ви ніколи не захочете працювати у таких компаніях, як United Stationers або Progressive Insurance. Працівники цих компаній стверджують, що менеджмент повністю втратив фокус і організації почали стрімко втрачати свій вплив та конкурентоспроможність.

MUST READ:  Технології - критичний аспект роботи молодшого покоління

Ніщо серед працівників не викликає такого відчуження, як перетворення всіх результатів їхньої діяльності на бездушні цифри. Складається враження, що менеджмент компаній не чує всіх цих скарг. Проте, їх чує дехто інший – клієнти компаній та її потенційні працівники, які після відвідування сайту Jobvent.com ніколи в житті не стануть реальними співробітниками. Таким чином, не в останню чергу і через бездіяльність топ-менеджменту, компанії фактично руйнують свій імідж в очах колег та клієнтів. Лише стрічка Progressive Insurance уже складає понад 800 коментарів.