Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!

За інформацією CNNMoney, невеличка компанія BrightSpot Media, уклала доволі дивний контракт із кіногігантом Blockbuster, завдяки чому отримала доволі дієвий інструмент для роботи з рекламною аудиторією. Відтепер клієнти Blockbuster матимуть змогу отримати безкоштовні диски DVD, якщо вони подивляться рекламні ролики на сайті BrightSpot, а після цього дадуть правильні відповіді на запитання, які стосуються змісту роликів.

Аризонська компанія BrightSpot почала свою діяльність лише у жовтні, але її інноваційний підхід до залучення споживачів реклами уже сьогодні приваблює таких потужних партнерів як NBA, Major League Baseball, та GameFly.

Модель, яку застосовує BrightSpot, повинна забезпечити жорстку відповідність між рекламою та аудиторією, на яку вона розрахована. Тому компанія проводить анкетування глядачів, запитуючи про їх вік, прибуток, місце розташування і вид реклами, який їм хотілося б передбачити.

Генеральний директор BrightSpot Аарон Мартенс (Aaron Martens) стверджує: „На сьогодні ми володіємо більшою кількістю даних, ніж потрібно нашим рекламодавцям”. Формула ж успіху BrightSpot доволі проста і прозаїчна:

MUST READ:  Психологічні тригери маркетологів

– за 30 переглядів реклами глядач отримує місяць безкоштовного доступу до MLB.TV;
– за 40 переглядів реклами споживач отримує місяць безкоштовного доступу до NBA GAMES та WEB.

Іншими словами, за перегляд однієї реклами споживач отримує еквівалент 50 центів. Шкода, що українські рекламодавці ще не платять нам за перегляд рекламних блоків по телебаченню.