Запитайте Google: «Що мені робити завтра?»

Амбіції Google по збільшенню бази персональної інформації настільки великі, що незабаром наступить той день, коли пошукова система зможе радити людям, де їм краще працювати і як їм краще відпочивати. Як говорить керівник компанії Ерік Шмідт, розширення збору персональних даних було ключовим для Google й у компанії вірять, що логічним продовженням цього шляху буде упорядкування інформації у всесвітньому обсязі, повідомляє The Financial Times.

“Наша ціль – надати можливість користувачеві Google поставити запитання на зразок “Що я можу зробити завтра?” та “Яку роботу мені вибрати?”, – додав Шмідт.

Гонка по накопиченню бази даних індивідуальної інформації стала ще одним полем битви для пошуковиків, оскільки це дозволить бізнесу запропонувати користувачам набагато більше персоналізованої реклами. Це свого роду “Святий Грааль” для бізнесу пошукових систем.

“Ми поки що не можемо дати відповідь навіть на більшість основних питань, оскільки недостатньо знаємо про вас. І це головний аспект розширення Google”, – сказав Шмідт.

Google недавно відновив сервіс iGoogle, який дозволяє користувачам персоналізувати свою власну пошукову сторінку і викладати в Мережу свій власний контент.

Інший сервіс, Google personalised search, що стартував два роки тому, дозволяє користувачам дати можливість пошуковій системі запам’ятовувати ті сторінки в Інтернеті, які вони відвідують за результатами пошуку і використати ці дані для більш індивідуальних результатів пошуку.

Наступний сервіс, Google Recommendations, пропонує користувачеві на основі його побажань продукцію та послуги, які могли б його зацікавити. Google поки що не продає рекламу товарів і послуг, але може згодом показувати користувачеві цільову рекламу.

Конкуренти Google також не дрімають і розвиваються в напрямку збору персональних даних. Наприклад, Yahoo цього року відкрив новий проект Project Panama, який відслідковує, що користувачі роблять на його порталі, і використовує цю інформацію, щоб вибудувати профіль їхніх інтересів. Ці профілі потім використовуються, щоб показати людям ті результати пошуку, які найімовірніше їх зацікавлять.

Однак подібний тотальний контроль викликає питання про порушення конфіденційності в Мережі. Але Google підкреслює, що iGoogle та інші персональні сервіси зовсім не обов’язкові. Цього року Google погодився з тими, хто турбувався про конфіденційність інформації й обмежив час зберігання історії запитів до 2 років.

Google також зіштовхнувся із проблемами, коли у квітні цього року купив рекламну інтернет-компанію DoubleClick. Тоді їх обвинуватили в тому, що це призведе до витоку конфіденційної інформації.

Побоювання підкріплювалися тим, то в Google є можливість створити детальне уявлення про поведінку користувача, об’єднавши інформацію про пошуки в Мережі з інформацією “cookies” у DoubleClick. Але Шмідт заявив, що Google буде дуже ретельно працювати над тим, щоб забезпечити конфіденційність персональної інформації.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Yuriy

    Good idea!