Результати 1-го етапу 1-го туру змагання з менеджменту GMC-2007

„Вітаю, дорогі колеги. Сталося те, що мало статися – ми лідери групи”! Саме такими словами керівник команди Creative Management.com.ua привітав своїх колег. Але про все по черзі. Як вже встигли здогадатися ті, хто слідкує за перебігом конкурсу Global Management Challenge 2007, а зокрема – успіхами команди від Management.com.ua – закінчився перший етап першого туру конкурсу. У вівторок учасникам було запропоновано заповнити звітові форми, а вже у середу вранці вони отримали результати перших своїх осмислених кроків.

Creative Management.com.uaЗа результатами жеребкування команда Creative Management.com.ua потрапила до першої групи змагання (всього у конкурсі бере участь 224 команди, що розбиті на 32 групи), де їй належить вступити у боротьбу із шістьома іншими командами. Список учасників першої групи виглядає так:

1. SAMSUNG Innovators
2. «Альфа-МИБ»
3. «УкрСиб Эссет Менеджмент»
4. Creative Management.com.ua
5. «Группа «Укррос»
6. «Инком-Запорожье»
7. 5+

А повний список учасників змагання виглядає (так (PDF).

Зважаючи на те, що до другого туру змагання потрапить лише дві команди із кожної групи, конкуренція між віртуальними компаніями обіцяє видатися дуже жорсткою. Проте, у команди Creative Management.com.ua є всі шанси. Після оцінки результатів управлінської діяльності віртуальної компанії у 1-му кварталі 1-го туру саме вона зуміла досягнути найбільшої вартості акцій – EUR 1,646 за акцію. Найближчим переслідувачем Creative Management.com.ua стала команда „Альфа-МИБ”, вартість акцій якої склала – EUR 1,504. Інші команди в групі розташувалися таким чином: SAMSUNG Innovators – EUR 1,421; 5+ – EUR 1,403; „Группа „Укррос” – EUR 1,368; „Инком-Запорожье” – EUR 1,365; „УкрСиб Эссет Менеджмент” – EUR 1,290. Саме вартість акцій – єдиний критерій успішності компанії на віртуальному ринку і фактор, за яким після 5-го етапу (кварталу) будуть обрані переможці групи.

Для тих, хто ще не встиг до кінця зрозуміти суть конкурсу, нагадаємо, що наприкінці травня в один і той же час всі учасники (кількість яких у 2007-му році склала 224 команди) отримали однаковий набір вихідних даних про віртуальну компанію, а також шість днів, щоб проаналізувати отримані дані і визначити стан компанії, її становище на ринку, а також – розробити стратегію розвитку. Далі все, як в реальному житті: допускається прийняття будь-яких рішень. Єдиною умовою є те, щоб ці рішення сприяли розвиткові та зростанню вартості акцій компанії. Кожна команда може вибирати ринки збуту і за власним бажанням розпоряджатися ресурсами підприємства (персоналом, обладнанням, грошовими ресурсами і т. п.), а також обирати методи просування товару. У визначений період (вівторок кожного тижня) лідер команди вносить формалізовані рішення на сайт змагання, а спеціальний стимулятор обробляє їх та видає результат.

„Попри всі наші попередні зустрічі кінцеве рішення приймалося за декілька годин до останнього строку – це, очевидно, українська ментальність. Я мусив виступити в ролі зв’язкового – почергово телефонував на мобільні колегам, передавав їм думки одне одного та збирав все це докупи. Насправді кінцеве рішення – це компроміс між думками учасників команди…” – ділиться своїми особистими враженнями від процесу прийняття першого рішення капітан команди Creative Management.com.ua Андрій Галич.

Що ж, мусимо визнати, що попри всі труднощі, які виникають при спілкуванні учасників команди Creative Management.com.ua (адже в команді беруть участь представники різних компаній), перший хід виявився успішним. Можливо, це можна пояснити великою роботою по підготовці та намаганням команди детально розібратися з правилами та змоделювати можливий розвиток їхньої віртуальної компанії. Сподіватимемося, що надалі узгодженість дій команди лише зростатиме і в кінцевому результаті приведе команду до остаточної перемоги.

Однак команді Creative Management.com.ua ні в якому разі не можна скидати обертів. Особливо, зважаючи на те, що віртуальні компанії лише почали свою діяльність і перші результати є дуже умовними. Скажімо, результати інвестицій, здійснених іншими командами, почнуть давати результат лише за кілька кварталів (етапів) і тоді ситуація на ринку може докорінно змінитися. Нам же залишається тільки побажати команді і надалі злагоджено працювати, дати до кінця проявитися командному духові та лідерським якостям і зрештою – досягнути перемоги.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії GMC-2007Позначки
  • g_i

    мені ДУЖЕ не подобається "вартість акцій" як результуючий показник діяльності менеджерів.

  • Анонімний

    Маєш більш дієві ідентифікатори, за якими можна оцінити діяльність компанії? І які до того ж обчислюватимуться без зайвих труднощів і будуть доволі об"єктивними…

    Взагалі, із критеріями та правилами конкурсу можна сперечатися. І цілком ймовірно, що вартість компанії далеко не є критерієм її успішності. Але, на жаль, тут правила встановлюємо не ми.

  • g_i

    так, раз правила чужі – .. головне шоби вони були ОДНАКОВИМИ для всіх:)

    а критерієм можна взяти навіть елементарний чистий прибуток, наприклад, з 220-го рядочка Звіту про фінансові результати.
    тобто скільки ви продали, скільки витратили – і скільки грошей у вас залишилося:)