Другий етап пройдено. Ми знову перші!

GMC-2007У вівторок 5 червня відбувся другий етап першого туру змагання GMC-2007. У новому сезоні першу групу змагання, за якою ми слідкуємо найбільш уважно, очікували непередбачувані зміни: команду під третім номером „УкрСиб Эссет Менеджмент” замінив новий учасник – команда „Глобальные системы”. Проте, не зважаючи на це, команді Creative Management.com.ua таки вдалося зберегти своє лідерство у групі.

Другий етап не пройшов безболісно практично для жодного із представників першої групи. По суті ж учасники змагання стали свідками майже безпрецедентного падіння вартості акцій. При чому, у відсотковому співвідношенні цей удар найболючіше вразив саме лідера групи – команду Creative Management.com.ua. На дуже незначний відсоток зросли лише акції команди SAMSUNG Innovators. На даний момент результати групи виглядають так:

1. SAMSUNG Innovators – 1,445
2. «Альфа-МИБ» – 1,466
3. «Глобальные системы» – 1,262
4. Creative Management.com.ua – 1,582
5. «Группа «Укррос» – 1,355
6. «Инком-Запорожье» – 1,357
7. 5+ – 1,364

MUST READ:  Результати 1-го етапу 1-го туру змагання з менеджменту GMC-2007

Водночас стали відомі результати загального заліку по всіх командах станом після першого етапу першого туру. Як виявилося, команді Creative Management.com.ua вдалося посісти почесне друге місце у Топ-10 лідерів змагання. Її обійшла лише команда INTERPIPE PRIME, яка зуміла збільшити вартість своїх акцій на 18,9% до 1,668. Десятка лідерів після закінчення першого етапу виглядала так:

1. INTERPIPE PRIME – 1,668 (Зростання 18,9%)
2. Creative Management.com.ua – 1,646 (17,3%)
3. «АГРОФИНСЕРВИС2000» – 1,642 (17%)
4. DATAGROUP PMO – 1,630 (16,2%)
5. «ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ СИСТЕМЫ CLEVER COMPANY» – 1,622 (15,6%)
6. «ИНТЕРПАЙП НТЗ» – 1,619 (15,4%)
7. «Укрэксимбанк-Стратеги» – 1,598 (13,9%)
8. EY TASmania – 1,596 (13,8%)
9. PricewaterhouseCoopers LighT – 1,591 (13,4%)
10. Direct Selling Exim – 1,590 (13,3%)

Звісно, після закінчення другого етапу змагання ситуація в десятці лідерів суттєво змінилася, та, на жаль, поки-що ми не маємо даних по всіх командах, щоб опублікувати відповідні результати.

MUST READ:  Результати 5-го (фінального) етапу другого туру GMC-2007

Перед другим етапом команда Creative Management.com.ua постала перед складним вибором, який стосувався змін на ринку, де функціонують віртуальні компанії. Перша альтернатива, за словами керівника команди Андрія Галича, полягала у переході на другу зміну, збільшення кількості випущеної продукції та зниженні цін на неї. Друга альтернатива, полягала у суттєвому покращенні якості без збільшення виробничих потужностей і при цьому – підвищенні ціни. Що ж, як бачимо, вибір, зроблений командою (підвищення якості та ціни продукції) призвів то падіння акцій. Але, з іншого боку, ця ситуація могла бути спровокована і загальною ситуацією на ринку, адже конкуренти Creative Management.com.ua також постраждали від падіння вартості акцій.

Побажаємо ж команді успіху, вдалого продажу та лояльних клієнтів. А ми, в свою чергу, продовжуватимемо спостерігати за протіканням конкурсу.