Четвертий етап першого туру GMC-2007: Нові рекорди!

GMC-2007Закінчився передостанній етап першого туру змагання GMC-2007. Для виявлення переможця командам залишилося зробити всього один крок – один раз внести свої управлінські рішення до бази даних симулятора. Тому результати команди Creative Management.com.ua, які стали доступними вчора, виявилися особливо втішними для команди.

Не боячись прозвучати нескромно, ми зробимо припущення, що у виході команди до другого туру змагання уже ніхто не сумнівається. Останній етап суттєво поглибив різницю вартості акцій між Creative Management.com.ua та іншими учасниками групи. Якщо у попередньому кварталі команда SAMSUNG Innovators фактично наступала на п’яти Creative Management.com.ua, то вже у цьому кварталі їх розділила чимала прірва.

Радує і те, що попри загальне падіння ринку (що відзначилося на вартості акцій інших компаній), команді вдалося досягнути значного зростання і навіть побити свій власний рекорд. Загалом же результати четвертого етапу виглядають так:

1. SAMSUNG Innovators – 1,484
2. «Альфа-МИБ» – 1,413
3. «Глобальные системы» – 1,224
4. Creative Management.com.ua – 1,803
5. «Группа «Укррос» – 1,299
6. «Инком-Запорожье» – 1,290
7. 5+ – 1,459

„Зі стратегій, за якими грають команди, можна визначити три типи і визначаються вони за величиною кількості використовуваних основних засобів (тобто за кількістю верстатів на виробництві)”, – ділиться своїми спостереженнями щодо стратегії компаній у першій групі керівник команди Creative Management.com.ua Андрій Галич.

„Перша стратегія – продаж частини верстатів та перехід на дві або три зміни у роботі виробничого відділу. Такий варіант дозволяє ефективніше використати верстати, але потребує додаткового наймання некваліфікованої робочої сили для роботи на верстатах. Таким шляхом пішла команда №3.

Другий варіант – працювати на одній зміні, а щоб збільшити об’єм виробництва та завоювати більші частки ринку докупити основних засобів та конкурувати у низькому і середньому ціновому діапазоні. Так грають команди 1,2 та 7.

Третій шлях – не змінювати кількості основних засобів, перебуваючи у верхньому ціновому діапазоні корегувати попит цінами і рекламою. Так граємо ми.
Команди 5 і 6 ніякої активності не проявляють, і я маю сумніви чи вони вносять дані щодо рішень в систему. Вони фактично стали донорами кваліфікованих працівників для інших команд групи.”

„Ключовий момент в подальшій грі, – наголошує Андрій, – відповідно до стратегії вгадати попит і максимально його задовільнити”. Що ж, до сих пір команді Creative Management.com.ua це вдавалося. Будемо сподіватися, вдаватиметься й надалі.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії GMC-2007Позначки
  • Argentum

    ну молодцы! поздравляю! я болею за вас!

  • Argentum

    У меня вопрос… а как можно связаться с лидером команды?

  • Андрій Галич

    to Argentum:
    Дякую велике за поздоровлення 🙂
    Власне, Ви можете спілкуватися зі мною тут, в блозі, або пишіть на andriy_halych@ukr.net

  • Argentum

    Дуже дякую за відповідь. Скажіть будь ласка, а яким чином в загалі відбувається робота членів однієї команди… ну, наприклад Creative Management.com.ua – суттєво через інтернет, або ви маєте зустічі в офісах? Як вдається організувати присутність членів команди для "роботи"?
    Дякую

  • Андрій Галич

    Як Ви правильно зауважили організація "роботи" топ-менеджменту "компанії" є одною з проблем для нас. Адже ми збірна команда менеджерів і не маємо змоги зустрічатися часто як представники інших команд, що працюють разом в одному офісі.
    Як ми цю проблему вирішуємо? На початку гри ми зустрічалися один раз на тиждень для обговорення, а потім готували свої пропозиції, розсилали іншим членам команди і далі я як лідер ці пропозиції узагальнював і вносив рішення.
    Тепер вже простіше, бо наша стратегія вже визначена і щодо деталей рішення у нас практично немає розбіжностей, тому обговорення перенесли в Інтернет.
    Сайт http://challenge.in.ua містить закритий форум і чат, крім того є можливість робити e-mail розсилки членам команди, тобто Інет дуже зручний інструмент для роботи такої команди як наша.