Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творців

Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творцівАналітична компанія eMarketer випустила свіже дослідження “User-Generated Content: Will Web 2.0 Pay Its Way?”, яке робить досить цікавий висновок: споживачі контенту все частіше й частіше переходять у категорію його творців. Це, по суті, розбиває сталий поділ на власників контенту і його споживачів і, в свою чергу, створює нові можливості для маркетологів, пише MediaRevolution.

Сектор User-Generated Content (UGC) розвивається під впливом компаній, які почали революцію в цій області – YouTube, MySpace, Facebook, Photobucket. За прогнозом експертів eMarketer, рекламні доходи лідируючого американського сектора UGC досягнуть $1 млрд. уже в 2007-му році, а в 2011-му році виростуть до $4,3 млрд.

У світовому масштабі сектор UGC виросте за обсягами розміщеної в ньому реклами до $1,6 млрд. в 2007-му році, і до $8,2 млрд. в 2011-му році.

“Назавжди минули ті часи, коли гігантські медіакорпорації контролювали виробництво і поширення контенту та отримували з нього доходи”, – вважає Поль Верна (Paul Verna), старший аналітик eMarketer і автор доповіді.

MUST READ:  Періодична таблиця... елементів брендінгу

За його словами, медіакомпанії все ще перебувають у безпосередній близькості від процесу створення контенту та володіють значною часткою ринку – як завдяки виробленому ними контенту, так і завдяки широкій мережі каналів дистрибуції. Але сьогодні все більший вплив переходить безпосередньо до споживача. Причому вони не просто здатні вибирати канал і те, коли вони збираються споживати інформацію, але й все частіше беруть участь у створення контенту завдяки таким сайтам, як YouTube, MySpace і Wikipedia.

“Звичайно, UGC сам по собі не є чимсь новим”, – зауважує Верна. – “Весь той довгий час, протягом якого контент у принципі існував, у “простих людей” були форуми та ком’юніті, де вони могли б його обговорити. Однак, ключова відмінність нинішньої ситуації полягає в тім, що Інтернет зробив створення креативу і його масове поширення доступним всім користувачам. Кожний, хто володіє хоча б мінімальними навичками роботи на комп’ютері та доступом до Мережі може привернути увагу мільйонів людей у всьому світі”.