Практичне втілення теорій… в онлайні!

Практичне втілення теорій... в онлайні!Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.

Якщо вам потрібні докази – спробуйте потрапити у до відмови забитий натовпом конференц зал Second Life, у якому місяцем раніше відбулася відкрита дискусія на тему еволюції фондових бірж, ролі регулювання та інших проблем, з якими доводиться стикатися новітній економіці. Організатором конференції став професор Cornell B-school Роберт Блумфілд, керівник лабораторних досліджень та розробник математичних моделей, мета яких – вивчити вплив регулювання на фінансові ринки.

„Деякі дослідники переконані, що саме Second Life чи якийсь інший віртуальний світ – це майбутнє обличчя Інтернету”, – стверджує Блумфілд, який і сам мешкає у Second Life, а його віртуального персонажа звуть Beyers Sellers. Своєю метою він називає навчати студентів справжньому бізнесу в онлайні.

Блумфілд переконаний, що сучасна віртуальна економіка нагадує економіку США 100 років тому, коли не було жодного регулювання. Тому віртуальне середовище і представляє неабиякий інтерес для дослідників. „Віртуальні світи на зразок Second Life дають студентам змогу зрозуміти, в чому полягає суть регулювання, чому воно виникає, які сили створюють його і т. п.”, – пояснює Роберт.

У віртуальних світах є безліч місця для реальних компаній, адже онлайн-пересонажам також потрібно десь жити, щось їсти, на чомусь пересуватися і т. п. Чому б нерухомістю у віртуальному світі не зайнятися реальній компанії? Чому б машини не продавати Фордові, а напої Кока-колі. Вже сьогодні ми маємо нагоду спостерігати вливання величезних коштів у онлайн-світи. Залишається тільки здогадуватися, яким чином вони зміняться за декілька років.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Dereks

    Та Секонд Лайф – це дивна мильна бульбашка, яка між іншим, вже почала здуватись. Це все звичайно гарні фрази, які люблять постити в оффіційному блозі Лінден Лаб, але це не відображає дійсності!
    Це все одно лише гра для підлітків та тих у кого є складнощі з соціалізацію в реальному житті.
    Кривувата форма трьохвимірності в Секонд Лайф цікава лише на перший погляд. За годину-дві вештання віртуальним світом, це все дуже набридає і вже абсолютно не цікаво.

  • Денис Шаповаленко

    Любые виртуальные миры это попытка людей, которые чувствуют свою ущербность в реале найти свое место. И вместо популяризации подобных вещей необходимо работать над растущей проблемой: все больше и больше людей разочаровуются в своей жизни. И ищут выход или в он-лайн "Второй жизни" или в дауншифтинге или еще где…