Що? Де? Коли? для управлінців

Що? Де? Коли? для управлінців21 листопада у приміщенні Києво-Могилянської Бізнес-Школи відбувся унікальний по своїй новизні захід “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований проектом kmbs Innovations.com.ua. Інтелектуальне змагання менеджерів зібрало 16 команд-учасниць, у яких були представлені співробітники багатьох провідних українських компаній. Серед них (у дещо зміненому складі) і вже знайома постійним відвідувачам Менеджмент@БЛОГу за проектом GMC-2007 команда Creative Management.com.ua. Основу цієї команди склали читачі Інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua.

Захід відкрився вітальним словом декана kmbs Павла Шеремети. “Я не зовсім розумію, чому всі заходи заведено відкривати словами перших осіб, якщо ці заходи можуть пречудово обійтися і без них”, – перевів розмову у неофіційне русло Павло.

Процесом гри керував строгий але справедливий і абсолютно неперевершений “Ворошилов” – Михайло Винницький, лідер та викладач курсів “Продажі” та “Філософія бізнесу” у kmbs. Ведучий чудово впорався зі своєю роллю, а учасники, безперечно, ще довго пам`ятатимуть, яка напруга висіла у повітрі під час театральних пауз, які Михайло робив перед оголошенням кожної правильної відповіді на запитання.

Роль голови лічильної комісії виконував Євген Пенцак, викладач фінансів. Інші члени комісії, Наталя Меленна, Ірина Тимощенко та Олександр Різенко, представляли молодий проект Києво-Могилянської Бізнес-Школи Innovations.com.ua.

Змагання “Що? Де? Коли? для управлінців” складалося із трьох турів, в кожному з яких командам довелося “поламати” мізки над 12-ма запитаннями. Слід віддати належне людям, які здійснювали відбір запитань – серед них не було жодного нецікавого чи недоречного, а рівень відповідав рівневі аудиторії.

Результати першої серії гри виявилися несподівано приємними для команди Creative Management.com.ua – їй вдалося посісти почесне 3-тє місце серед 16-ти команд-учасниць. Із 36 запитань, команда відповіла на 23, що лише на дві відповіді менше, ніж у лідера – збірної команди PR-агенств “Молоковоз людям”, яка набрала 25 правильних відповідей. Втім, ця команда була повністю готова до своєї перемоги – вони єдині навіть вигадали девіз команди, який гучно вигукували перед кожним туром та після оголошення фінальних результатів.

Загалом же трійка лідерів гри виглядала так:
1. “Молоковоз людям” (збірна команда PR-агенств)
2. Асорті (представники ІТ-компаній)
3. Creative Management.com.ua (збірна Management.com.ua)

Склад зіркової команди Creative Management.com.ua:
1. Андрій Галич (капітан, “Юстар”)
2. Олег Богуш (“ЮТЕМ”)
3. Олександр Данилюк (SCG, Management.com.ua)
4. Ярослав Федорак (SCG, Management.com.ua)
5. Наталка Олійник (“Інком”)

Всі переможці отримали цінні призи від спонсорів змагання: компаній Cisco, Амако і KINTO. Зокрема учасники Creative Management.com.ua повернулися “додому” у фірмових кепках і з Wi-Fi точкою, як нагородою за призове місце.

Будемо сподіватися, що обіцянка kmbs перетворити гру “Що? Де? Коли? для управлінців” на щомісячний захід втіляться в реальність. Бажаємо успіхів організаторам і щиро дякуємо за чудово проведений час.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Костянтин

    Мене зацікавила можливість дати правильну відповідь на управлінську задачу. З моєї точки зору, майже на всі такі задачі існує кілька правильних відповідей з різною, суб’єктивною кількістю "правильності". Коли так, то тому, хто дає завдання, потрібно давати досить прості та однозначні задачі. А тому, хто знаходить рішення, треба "вгадувати" найбільш вдалий розв’язок з точки зору АВТОРІВ ЗАДАЧІ, а не з нашої точки зору. Тому цікаво: задачі були однозначні? Рішення було своє, чи "вгадане" з огляду на управлінську культуру КМБШ?

  • Анонімний

    2Костянтин:

    Як таких управлінських задач і не було. Та й чи можливо дати відповідь на управлінську задачу протягом 1 хвилини?
    Питання були переважно на кмітливість із бізнесовим ухилом.

    Приклад цікавого питання, на яке ми не змогли знайти відповідь (здається, ніхто не відповів правильно):

    У 1978 р. Philip Morris придбала бренд однієї з 2-х глобальних конкуруючих корпорацій за беспрецедентною ціною в $520 млн.
    Траут у своїй книзі пожартував:
    "$74 млн. за кожен …" – закінчіть фразу.

  • Костянтин

    Єдине, що спадає на думку, це
    "$74 млн. за кожен круг до пекла" (520/74=7). Проте цей жарт не здається мені вдалим.

    Коли я даю своїм студентам на 20 хвилин роботу, яку можна зробити за кілька днів, то вони стонуть (проте інколи виконують пристойно). А за 1 хвилину?!… Пані та панове, прошу, покличте мене в сою команду наступного разу. Люблю змагання 🙂

  • Анонімний

    2Костянтин:

    Правильна відповідь: up
    Бренд – Seven Up

    На жаль не можемо запросити у свою команду: всі місця розподілені.
    Проте можете просто створити свою команду та брати участь у грі.

  • Костянтин

    "Правильна відповідь: up"
    ?!!! 🙁
    (краще я промовчу)

    Команду, по Вашій пораді, створю свою.
    🙂