Рушійна сила блогосфери

Рушійна сила блогосфериВідомо, що, як і будь-яке заняття, ведення блогу вимагає певної мотивації. У чому ж полягає рушійна сила блогосфери? Автори проекту Rublicon спробували поглянути на це з різних точок зору, розбивши блогерів на категорії.

Професійне блогерство

Цікаво було б довідатися, скільки щоденників, що входять у сотню найпопулярніших, створені професійними блогерами. Виявляється, далеко не всі з них. Блоги поза цим списком якщо й намагаються заробити, то їм це не надто вдається, тому що трафік на цих сайтах не дуже великий. Успішні ж західні блоги цілком можуть заробляти тисячі доларів тільки за рахунок розміщення невеликого банера на своїх сторінках.

Багато інтернет-користувачів прагнуть відкрити щоденник, присвячений певній темі, а потім заробляти на цьому гроші. Опитування Деррена Роуза в його власному блозі показало, що близько чверті блогерів зовсім не заробляють на своєму щоденнику, більше половини опитаних отримують доход у межах 500 доларів на місяць, і тільки близько 4% респондентів забезпечили собі заможне існування, заробляючи більше 15 тис. доларів на місяць. Варто відмітити, що опитування проводилося на спеціалізованому сайті, присвяченому онлайн-заробітку, тому в дослідженні брали участь не зовсім типові блогери, а ті з них, хто реально націлений на отримання прибутку.

MUST READ:  Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

Блоги для задоволення та бізнесу

Доктор економічних наук Тайлер Колман веде популярний блог про вино Dr.Vino. Його щоденник має велику кількість відданих читачів і не раз удостоювався всіляких нагород. Так, там є трохи реклами, але навряд чи Тайлер заробляє на ній великі гроші. Для нього блог – це, насамперед, захоплення, що приносить десь 200-300 доларів на місяць, які він може витратити на подарунки дітям. Таким чином, для багатьох захоплених блогерів ведення щоденника стає приємним хобі, що дозволяє трохи заробити.

Ідейні блоги

Гроші – перша мотивація для багатьох блогерів. Але є й такі, котрих це зовсім не хвилює. Вони ведуть блоги, тому що ними керує певна ідея, наприклад, релігійна або політична.

Персональні блоги

Більшість користувачів заводять блоги, щоб контактувати зі своєю родиною й друзями. На підтвердження масовості такого використання можна привести той факт, що створюються цілі сайти, орієнтовані переважно на такі типи щоденників, наприклад, Vox від Six Apart.

MUST READ:  Топ-100 продажів доменів 2007-го року

Спамерські блоги

У спамерських блогах публікуються записи, раніше розміщені в інших щоденниках. Ці “підроблені” блоги крадуть чужий контент, публікують його в себе, чим залучають до себе трафік із пошукових систем. Не роблячи майже нічого, їхні власники заробляють на розміщеній у щоденниках рекламі. Дуже часто користувач навіть не розуміє, що потрапив на сторінки фіктивного блогу. За деяким даними спамерських блогів у Мережі у два рази більше, ніж справжніх.

Так яке ж майбутнє чекає блогосферу? Чи буде вона продовжувати рости? Скоріше за все, відповідь на це питання позитивна – багато у чому за рахунок саме спамерських блогів, хоча будемо сподіватися, що кількість “чесних” щоденників буде збільшуватися не меншими темпами.

А що Вас змусило завести собі блог? 😉