Заголовки вирішують все

Заголовки вирішують всеУ Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.

1. Заголовки читають у п’ять разів більша кількість читачів, ніж основний текст. Це означає, що продають саме заголовки, а 90% грошей витрачаються даремно.

2. Найкраще продають заголовки, які обіцяють якусь користь.

3. Ще краще, якщо в заголовку є яка-небудь новина. Такі заголовки згадують на 27% більше людей, ніж заголовки без новин. Якщо вам повезло, і у вас дійсно є якісь новини, не ховайте їх у тексті, який 9 із 10-ти чоловік не прочитають. Проголосіть їх ясно й голосно безпосередньо в заголовку. І не нехтуйте випробуваними словами на зразок “дивний”, “раптово”, “новинка” тощо.

4. Найбільше уваги привертають заголовки, які повідомляють читачеві корисну інформацію. Наприклад: “Як здобувати друзів і впливати на людей”.

5. Я раджу включати в заголовок назву бренда. Якщо цього не зробити, 90% читачів, тих, які не звертають уваги на текст, ніколи не довідаються, який продукт ви рекламуєте.

6. Якщо ви рекламуєте товар, який купують тільки невеликі групи споживачів, включіть у заголовок слова, які привернуть їхню увагу. Наприклад: “астма”, “нетримання”, “жінки, старші 35 років” тощо.

7. Старч стверджує, що заголовки, у яких більше 10-ти слів, привертають менше уваги, ніж короткі заголовки. Але, з іншого боку, дослідження показують, що довгі заголовки продають краще, ніж короткі.

8. Конкретні факти працюють краще, ніж загальні фрази. Якось я довідався, що норма прибутку в магазинів “Сірс” усього 5% і відразу виніс цей факт у заголовок: “Прибуток Сірса тільки 5%”. Цей конкретний факт був набагато більш переконливий, ніж заяви про те, що “…прибуток Сірса менше, ніж ви могли б припустити” або що-небудь настільки ж невизначене.

9. Заголовок, узятий у лапки, запам’ятовується на 28% краще.

10. Даючи об’яву в місцевій газеті, включіть у заголовок назву даного міста. Людей найбільше цікавлять події, що відбуваються там, де вони живуть.

11. Психологи встановили, що із сотень слів, які демонстрували перед фокус-групами на екрані, найбільш емоційний відгук викликало слово “дорогий”.

12. Деякі копірайтеры пишуть витончені заголовки, включають у них двозначності, дотепності, й інші ускладнення. Це контрпродуктивно. У середній газеті ваш заголовок повинен конкурувати з 350 іншими. Через ці джунглі швидко пробирається читач. Усе, що ви хочете йому сказати, треба повідомляти швидко, у телеграфному стилі. Деякі заголовки – “сліпі”. Вони нічого не повідомляють ні про товар, ні про те, що він хорошого може дати споживачеві. Їх згадують на 20 % менше. Оскільки заголовки більше, ніж будь що, вирішують долю даного макета, найдурніше – робити рекламу взагалі без заголовка.

13. Мої улюблені заголовки: Для ланоліну, як засобу проти облисіння: “Ви коли-небудь бачили лису вівцю?” Для засобу проти геморою: “Надішліть нам долар, і ми вилікуємо ваш геморой, або ж залишайтеся зі своїм доларом і зі своїм гемороєм”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →