Лояльність “навпаки”…

Лояльність навпаки...У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.

Попри весь песимізм, пов’язаний із сучасними програмами лояльності, останні все ж таки здатні приносити користь бізнесові. Тільки це повинні бути програми лояльності „навпаки”. Не програми лояльності споживачів до вашої організації, а програми лояльності вашої організації до споживачів. Не програми лояльності персоналу до компанії, а програми лояльності компанії до персоналу.

І якщо ви власник ресторану, то звісно, можете вигадати чергову „картку бонусів” чи „знижок”. Але перш, ніж зробити це, задайтеся запитанням – чи хочете ВИ бути лояльними до своїх споживачів? Якщо так – значить ви повинні любити своїх постійних споживачів більше, ніж будь-яких інших відвідувачів. І не просто любити, але й виявляти цю любов. І формальний підхід (картка знижок аж на цілих 5%) тут не допоможе!

Якщо цей клієнт важливий для вас, то ви повинні пам’ятати його без всіляких карток, чи не так? А значить, він повинен отримувати свій столик поза чергою. А якщо ви особливо любите його – можете дати йому в подарунок десерт назавжди.

Те ж саме можна сказати й про стосунки між роботодавцем та співробітниками, коли найбільш ефективні і продуктивні спеціалісти отримують можливість працювати за спеціальними умовами. Їхня зарплатня зростає швидше, вони отримують додатковий тиждень відпустки, їм дають більшу свободу вибору і не намагаються втягнути у політичні ігри… і т. д. і т. п. Адже документально засвідчено, що людина за своє життя змінює в середньому сім робіт. Причини зміни роботи також чудово відомі – інтерес і гроші. Жоден працівник із доброї волі не поміняє цікаву і високооплачувану роботу на нудну і безгрошову. А отже саме ці два фактори лежать в основі лояльності співробітників. Люди покидають компанії з цілком зрозумілих, а головне – природніх причин. І якщо ви, як роботодавець, лояльні до співробітника – то зробите все, щоб надати йому цікаву і високооплачувану роботу.

Основною ж перевагою підходу „від зворотнього” є його чесність. Коли розробляється звичайна програма лояльності, компанії роблять споживачеві дрібну поступку, а натомість очікують щирої любові. У „зворотньої” лояльності вся „вага доказів” лежить на плечах компанії. Чи справді для вас важливі ваші клієнти і персонал? Ось і доведіть!

Адже якщо ви самі не проявляєте лояльності до своїх клієнтів та персоналу, з якого дива вони стануть лояльними до вас?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Станіслав

    Словоблудство. Дисконтна картка це також різновід "лояльності до клієнта".

  • Станіслав

    Почитав Давидова. Бррр… Якесь грубе чувирло, яке "розводить лохів" за наближеною до його мовою.

  • Анонімний

    На жаль не можу погодитися, дисконтна картка – це не різновид лояльності до клієнтів. Дисконтна картка – це ще один математично точний інструмент максимізації прибутків компанії. І якби компанії не було вигідно його використовувати – вона б цим і не займалася. Щось на зразок лотерейних білетів. Ти можеш програти кілька гривень або виграти мільйон доларів, але система працює так, що незалежно від твого результату організатор лотереї завжди отримує прибуток.

    Лотереї відбуваються не тому, що хтось хоче, щоб ви виграли автомобіль, а радше для того, щоб збути більшу кількість певних товарів (кави, цигарок, спиртних чи солодких напоїв), купони з яких ви й відправлятимете на розиграш. Так само й дисконтні картки вводяться не для того, щоб ви змогли зекономити. Навпаки – вони створені для того, щоб компанія змогла заробити. І де тут лояльність до клієнта?

    Я не намагаюся сперечатися з тим, що бажаня власників бізнесу отримати прибуток – є цілком природнім і абсолют