Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.

Де тільки не розміщують рекламу вигадливі креативісти та амбітні агентства… Найбільш талановиті з них таки досягають поставлених цілей, а їхні повідомлення потрапляють до свідомості ключового споживача. Нижче наведено 5 унікальних рекламних носіїв від блогу Small Business Branding. Насолоджуйтесь!

1. Бомжереклама (Bumvertising) – додавання рекламного повідомлення до табличок бомжів, які випрошують гроші у переходах метро чи на вулиці. У всіх таких людей зазвичай є картонна табличка, на якій вони коротко описують свою проблему. Деякі компанії вже додумалися розмістити туди рекламне повідомлення. Бомжі з радістю погоджуються – адже за це вони отримують гроші.

2. Рекламні тату. Ще один спосіб заробити непогані гроші, доклавши до цього мінімальних зусиль. Скажімо рекламне тату на лобі принесе вам близько $5000. А якщо до всього ви ще й екстраверт і ваш керівник не має нічого проти, щоб його співробітники з’являлися на роботі у доволі-таки дивному вигляді – тоді здавання частки свого тіла в лізинг це саме те, що вам потрібно.

3. Реклама на дахах. Концепція зовсім не нова, але, зважаючи на розповсюдження сервісу Google Earth – дуже перспективна. Вже сьогодні таку рекламу можна побачити на дахах будинків, які належать компанії Target. Принаймні, ви ніколи не переплутаєте їх, якщо шукатимете адресу на картах Google… або пролітатимете поруч на літаку.

4. Реклама у космосі, яка з’явилася внаслідок ініціативи студентів із MIT та Georgia Tech, за задумом схожа на рекламу мільйондоларової сторінки. Студенти збираються запустити свій супутник на орбіту планети. Але не пропадати ж місцю на корпусі машини! Тому вони вирішили продати його для розміщення зображень рекламодавців, які погодяться заплатити певну суму. Хто знає, можливо через кілька десятиліть супутник зійде з орбіти і рушить у відкритий космос. А там – і до інопланетних форм життя недалеко. А інакше як сучасні компанії зможуть донести інформацію про свої продукти та послуги інопланетянам?

5. Нарешті, графічні водопади – це ще один дивовижний спосіб розповсюдження своїх рекламних повідомлень. Його дуже складно описати словами – можна тільки побачити. І якщо вам трапиться подібна реклама – ви точно протягом довгого часу не зможете відвести від неї очей. Те, що ви бачите у відео, розміщеному за посиланням, це не просто графічне зображення, спроектоване на воду, а справжні крапельки води, які за допомогою спеціальних технологій формують рекламні написи та зображення просто у повітрі. І це дивовижно!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Liar

    доволі цікаво, Ваш блог дуже приємно читати , багато корисної інформації – спасибі , так тримати!