Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживкиЩо потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.

В компанії Easyspace придумали майже геніальний маркетинговий хід. Вони оголосили конкурс на найгірший сайт Великобританії. Засоби масової інформації заковтнули наживку моментально, новини про цей дивний конкурс з’явилися не тільки в Об’єднаному Королівстві, але й в усьому світі, а популярність Easyspace різко виросла, пише блог Developers4hire.com.

Більше 500 веб-ресурсів боролися за право називатися “Найпотворнішим сайтом”. Одна з учасниць написала: “Мій сайт був створений моїм чоловіком. Взагалі ж, мій чоловік – поліцейський. Напевно тому мій сайт виглядає ніби сцена злочину”.

Після того, як 4 фіналіста були відібрані компанією Easyspace, публіка відкрито голосувала за переможця. Переможцем став www.advertising-calendars.com. Його власник, містер Годдінг, отримав приз ваучером: пропозиція від Easyspace створити для www.advertising-calendars.com новий дорогий дизайн із вартістю робіт до 3 тисяч фунтів стерлінгів.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Свет

    Ну конкурсы давно были такой себе раскруткой…