12 причин не довіряти Google

12 причин не довіряти GoogleМайже кожен користувач Інтернету, який використовує сервіси Google, вважає себе лояльним споживачем продуктів цієї компанії. Але чи так це насправді. Автор блогу Collective Thougths Тадеуш Шевчик (Tadeusz Szewczyk) наводить 12 причин не довіряти Google.

1. Google підтримує та впроваджує цензуру в недемократичних країнах на зразок Китаю.

2. Пошук Google у деяких країнах займає абсолютно монополістичну позицію (наприклад, у Німеччині цей пошуковик займає 90% ринку).

3. Google збирає всі доступні йому персональні та особисті дані про вас, ваші інтереси, ваші думки і т. п.

4. Одним із джерел заробітку Google є сплоги (спам-блоги) та так-звані MFA (made for Adsense), які не створюють жодного оригінального контенту.

5. Google наймає студентів для того, щоб вручну вичищати результати пошуку. Існує чимала ймовірність, що молоді люди викинуть із пошуку ті сайти, які насправді не є спамом.

6. За своєю суттю Google – це „чорна коробка” – компанія, яка нікому не підзвітна і ніхто не знає, яким чином вона завтра розпоряджатиметься набутими активами.

MUST READ:  Стратегія Google: П'ять головних цілей

7. Google ніколи офіційно не висловлює свою найбільш контроверсійну політику.

8. Google володіє найбільшою у США SEO-компанією. Чи не вступає це у протиріччя із її ж твердженням, що сайти не повинні штучно оптимізовуватися під пошуковики?

9. Google може розголошувати ваш IP або персональні дані для того, щоб ідентифікувати вас, якщо цього вимагатиме керівництво держави.

10. Оскільки Google – це одна з найбільших міжнародних корпорацій у світі (поряд з WalMart та Exxon) – значить її власники – двоє із найбагатших капіталістів у світі.

11. Google зупиняє деякі свої сервіси (такі як Google Answers та Google API), не попереджуючи співробітників, які при цьому втрачають роботу.

12. Google використовує риторику Буша: Ми найкращі у світі (а всі інші – погані).

Звісно, сервіси Google – це надзвичайно зручний і дієвий інструмент для багатьох користувачів та вебмайстрів. Окрім того, для багатьох Google – ще й первинне джерело трафіку. Але можливо варто іноді звертатися до альтернативних джерел. Особливо, зважаючи на те, що сьогодні люди полюбляють об’єднуватися у соціальні та демократичні спільноти. Не варто вірити роботам – краще довіряти людям.