Господь благословить ваш бренд!

Господь благословить ваш бренд!“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?

У світлі недавно проведеного майстер-класу Мартіна Ліндстрома, де він яскраво довів взаємозв’язок між брендом і релігією, на жарт це не дуже схоже.

Дотепер незрозуміло, кому належить цей сайт, але одне можна сказати точно: ці люди – генії. Зв’язок бренда і Бога тепер очевидний: “Яким би глобальним не був ваш бренд, Господь все одно більше”, – так починається “послання” Christvertising клієнтові, пише Adworker.ru.

“Christvertising – це мережа фахівців із комунікацій і реклами, які проведуть вас через лабіринт під назвою “Світ хороших брендів”. Якщо вам подобається ваш продукт, то нам теж, і, що набагато важливіше – він подобається Господу. Ми віримо, що нічого не відбувається без благословення Всевишнього, і просування вашого бренду – не виключення. Дозвольте Господу благословити ваш бренд”. Доктор Ед Ван Пелт (Dr. Ed van Pelt).

Але на цьому знайомство клієнта з “християнською” концепцією тільки починається. Сайт дійсно зроблений професійно. Хто, Що, Навіщо, Як, Чому – на сайті є відповіді на всі питання, відповідають доволі розумно й аргументовано. Створюється відчуття, що це зовсім не гра…

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Roman

    А у мене навпаки склалося враження, що зміст сайту примітивний. Я не розумію, чому автор знайшов відповіді на запитання змістовними та аргументованими. Де є та аргументація ?

    Все зводиться до "купіть наш канал молитв, мільйон віруючих гарантуємо і буде ваш бренд у пошані Бога і дасть він вам прибуток".

    Крім того, сама ідея не етична. Якщо організатор людина, що вірить у Бога, то продаж внутрішнього спілкування із Богом інших людей має викликати внутрішню дисгармонію. Якщо людина не вірить, то це просто розвод.
    А взагалі-то противно. Споживацький менталітет.

  • Ivan

    Досить цікаво.. але й досить тупо 🙂 А на рахунок не етичної ідеї – цілком підтримую попереднього автора!