“Рецепт” ідеального боса!

Рецепт ідеального боса!Якщо “покопатися” в Інтернеті – можна знайти куди більше ресурсів, присвячених “поганим” керівникам і навіть босам-покидькам, ніж ідеальним наставникам. Але, якщо припустити, що ідеальний керівник все-таки існує, то яким він повинен бути? Саме на це запитання спробували дати відповідь автори Management-Issues.com.

Сумно те, що перелік ознак, притаманних ідеальному босові, зовсім не видається ні довгим, ні складним для виконання. Чому ж тоді так мало людей дотримуються цих простих і водночас дієвих принципів, які дали б їм змогу заслужити справжній авторитет і повагу в очах підлеглих?

Ось вони, ці принципи:

– ідеальний бос завжди радиться зі своїм підлеглим щодо тих питань, які можуть стосуватися його компетенцій. Дуже багато працівників скаржаться, що їхні керівники вважають себе компетентними у кожнісінькій сфері бізнесу, тоді як насправді у компанії працює безліч людей, які розуміються на певних аспектах краще за них. Топ-менеджерам не варто думати, що вони знають про все на світі;

– ідеальний бос завжди дає своїм підлеглим достатню кількість свободи. На думку більшості співробітників, немає нічого гіршого, ніж керівник-мікроменеджер, який у кожну секунду часу хоче знати, чим займається його підлеглий;

– ідеальний бос ніколи не обурюється, коли чує від своїх підлеглих прохання про пораду, і якщо може – завжди допомагає. Деякі менеджери вважають, що підлеглі повинні читати їхні думки і не мають права звертатися по пораду;

– ідеальний бос завжди чесно говорить підлеглому про його досягнення та оцінює його. Багато працівників скаржаться саме на те, що їхні керівники рідко або ніколи не дають зворотнього зв’язку щодо виконаної ними роботами. А гарне слово, як відомо, навіть кішці приємне;

– нарешті, ідеальний бос завжди допомагає своєму підлеглому перейти на наступний щабель його кар’єри. Втім у реальності, більшість менеджерів не надто переймаються кар’єрним зростанням співробітників. Складається враження, що їх цілком влаштовує status quo.

Давайте будемо щирі самі із собою – жодна із цих ознак “ідеального керівника” не вимагає від останнього ні якихось особливих навичок, ні, знову ж таки, надмірних зусиль. Але чому ж тоді у світі так мало ідеальних босів?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Костянтин Треф-як

    Все перелічене вище є ніщо інше як практичний вигляд "трикутника мотивації". Все просто: Правильне назначення завдання, підтримка і зворотній зв’язок, що може бути простіше?

  • Garkin

    >>> – ідеальний бос завжди радиться зі своїм підлеглим щодо тих питань, які можуть стосуватися його компетенцій.

    Ну-ну. В лучшем случае "Мы посоветывались и я решил". А скорее всего это может привести к бесконечным обсуждениям.

    >>> – ідеальний бос завжди чесно говорить підлеглому про його досягнення та оцінює його

    А потом такой сотрудник требует повышения зарплаты, премиальных, и прочее – ведь его хвалят! Он делает самый важный кусок работы и без него никак!
    В общем "старый" или опытный руководитель чтобы не копать самому себе яму хвалить если и будет – то оччччень редко