Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способом

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способомРепутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.

У рамках дослідження обстежилися сайти компаній і організацій. Численній групі студентів було запропоновано висловити свої думки про сайти з “низькою”, “середньою” й “високою” часткою інтерактивності, де була надана інформація про робочі вакансії. Як виявилося, з погляду потенційного претендента на роботу, що більше інтерактивний сайт, тим краще репутація організації, яка за допомогою Інтернету підшукує собі співробітників.

Справа в тім, що, відповідно до їх гіпотези, більш технічно розвитий і більш “дружелюбний” стосовно користувачів сайт дозволяє користувачеві припускати, що власники сайту принаймні стежать за технологічними інноваціями та цінують думки інших людей.

Ось таким зовсім нехитрим способом американці зв’язали функції сайту й імідж організації, якій цей сайт належить 😉

Це дослідження не мало б ніякої користі, якщо б не було зворотної тенденції. Себто коли компанії з не дуже доброю репутацією виготовляють гарнесенькі і суперінтерактивні сайти, приклади яких ми можемо знайти і в Україні, залучають аудиторію, а потім пропонують напівлегальний заробіток, або ж впроваджують різні обманні схеми. Тому, думаю, не завжди варто вестися просто за гарною картинкою.

Майстер-клас Хеміша Тейлора - Інновації в сервісі
  • wmas

    hi! Думаю, здесь есть свои нюансы, если говорить о сегментах Интернета. Как говорится: "национальные особенности охоты" 🙂 В любом случае, всё идёт к тому, что именно вопрос юзабилити сейчас превыше красоты и прочих наворотов. Лично мне не особо нравятся зарубежные сайты. Более того, уверен, что проведя те же исследования скажем в России или Украине результаты могли бы получиться противоположными, в плане оценки исследуемых сайтов.