Microsoft придбала “убивцю Google”

Microsoft придбала «убивцю Google»Microsoft все ще не полишає надії “наздогнати і перегнати” Google. Тепер, після невдалої спроби придбати Yahoo!, своє обачливе око корпорація поклала на семантичну пошукову систему Powerset.

За неофіційною інформацією, Microsoft запропонувала творцям Powerset близько 100 млн. доларів. На думку аналітиків, дане поглинання дозволить Microsoft поліпшити якість пошуку в рамках порталу, а у Powerset є шанс стати одним із найбільш популярних пошукових сервісів у світі, завдячуючи ресурсам корпорації, пише SEONews.ru.

“Сфери пошуку та інтернет-реклами виявилися дуже важливими й швидкозростаючими. Найбільшою помилкою в історії Microsoft була недооцінка глобальної мережі в цілому та її рекламних можливостях зокрема”, – зізнався Білл Гейтс у ході свого останнього виступу на прощальній церемонії в Редмонді. Саме тому зараз компанія намагається заповнити ці пробіли шляхом придбання гравців, які спеціалізуються на пошуку. Першим претендентом був Yahoo!, за який Microsoft був готовий заплатити 47,5 млрд. доларів. Однак довготривалі переговори так і не увінчалися успіхом. Як бачимо, Powerset – наступна спроба.

MUST READ:  Дев'ять принципів інновацій від Google

За словами Алекса Москалюка, розробника Facebook (раніше співробітника Yahoo!), семантичний пошуковик споконвічно готував себе для іншої компанії: “Компанія Powerset, заснована екс-співробітниками Yahoo!, не особливо напирала на запуск публічного продукту, оскільки її основна мета – продатися Yahoo!”. Схоже, що ситуація змінилася.

Як ми вже писали, Powerset був запущений у травні цього року, а перша публічна демонстраційна версія була представлена влітку минулого року. За час свого існування Powerset зарекомендував себе як амбіційний проект. Керівник компанії Барні Пелл не раз критикував Google за нерозуміння природної мови запитів, за що стартап й отримав ярлик “убивця Google”.