Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?

Роберта пропонує нам п’ять причин, через які фразу “наші люди – наш найцінніший актив” потрібно заборонити:

  1. Компанії готові витрачати майже які-завгодно суми на розвиток, маркетинг та рекламу своїх продуктів, але майже ніколи вони не готові здійснювати такі ж інвестиції в людей.
  2. Звинувачення у незацікавленості робочим процесом чомусь завжди лягають на плечі працівника, і майже ніколи – роботодавця.
  3. Компанії вірять, що незамінних людей не існує.
  4. Роботодавець цінує думку підлеглих лише до тих пір, поки вона повністю узгоджується із його власною.
  5. Як би ефективно та результативно ви не працювали – ви завжди прийдете до того моменту, коли подальше зростання (в тому числі – і грошове) буде можливе тільки за межами компанії.

Можливо, роботодавцям потрібно трішки менше говорити, і трішки більше робити. Тоді істина: “наші люди – наш найдорожчий актив” стане очевидною для всіх!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ЗагальнаПозначки
  • mr.petruccio

    на 100 відсотків згоден

  • wmas

    hi! По идее, лозунг вполне имеющий право на существование. Просто (имхо) доведя его до состояния обыденного он теряет свою суть. Наверное так 😉