5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидата

5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидатаHR-менеджери, які відповідають за найом персоналу, зазвичай в першу чергу звертають увагу на комп’ютерні навички, освіту та робочий досвід кандидатів. Втім, існує набір інших навичок, які дають змогу кандидатові легше пристосовуватися до корпоративної культури компанії. Це так звані “особистісні навички”. Але що робити, якщо вибір постає між більш досвідченим кандидатом та кандидатом із кращими особистісними навичками? Часто виявляється вигідніше обрати саме другого кандидата, стверджують у блозі Asia Pacific Headhunter.

Нижче наведені п’ять найважливіших особистісних навичок, які здатні суттєво підвищити “вартість” спеціаліста на ринку праці:

  1. Соціальність – як кандидат взаємодіє з іншими людьми? Соціальні люди почуваються у команді, “наче риба у воді”. Варто пам’ятати, що міжособистіні навички мають неабияке значення для ефективної роботи компанії.
  2. Чесність. Проблема з чесністю полягає в тому, що цю рису характеру дуже складно виявити під час інтерв’ю на посаду. Втім, попередній досвід та професійні рекомендації можуть багато про що сказати. Чесність має величезне значення не залежно від посади, яку планує зайняти кандидат.
  3. Культурна гнучкість. Людина, яка володіє багатьма мовами та легко пристосовується до роботи з представниками інших (іноді – діаметрально протилежних) культур, буде привабливим кандидатом майже для будь-якої компанії.
  4. Вміння письмово викладати свої думки. Люди, які вміють писати, завжди знайдуть, як застосувати цю свою навичку. І звісно ж – вони принесуть неабияку користь своїй компанії, навіть якщо їхня посада не пов’язана із письменництвом безпосередньо.
  5. Внутрішня мотивація. Рекомендації кандидата зазвичай дають відповідь і на запитання, чи здатен він на внутрішню мотивацію. Люди з внутрішнью мотивацією не потребують менеджера за своїми плечима і здатні самостійно приймати важливі рішення. Це справжній скарб для компанії.

Якими б критеріями при підборі кандидатів ви не користувались, пам’ятайте: людину завжди легше навчити технічним речам, ніж змінити її характер. Саме тому останнім часом роботодавці в першу чергу звертають увагу саме на особистісні навички.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Sergoff

    Интерестно, что иногда сами hr не имеют должного опыта, чтоб объективно подобрать персонал…

  • Сергей

    Согласен с Sergoff

  • Olha

    Всі 5 пунктів ніби про мене сказано 🙂

  • Анонімний

    Вибачте, але ця замітка – ні про що. Можливо, в Asia Pacific й дійсно HRи в першу чергу оцінюють комп’ютерні навички. Але в .UA вже сталий час рекрутери займаються саме оцінюванням особистісних характеристик (де інколи перегинають палицю, та не досі вміло, але все ж таки…).

  • Анонімний

    А як бути з українськими представництвами глобальних компаній, у яких, якщо ти не напишеш тест на відмінне знання англійської мови та ще декілька спеціалізованих тестів – ніякі особистісні навички тебе не врятують. Я не стверджую, що потрібно забути про професіоналізм. Але набути професійних навичок зазвичай легше, ніж змінитися внутрішньо (змінити свій характер).